|
|
|
|
|
|
שובר מתנה. |
נושא התלונה: |
יום רביעי 22 מאי 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
מודיעין |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ברשותי שובר מתנה של "קשרים" שם מופיע פיצה האט מגש משפחתי חינם, שפניתי לסניף לבצע הזמנה ענה בחור ששאל את המנהל ואמר לו להגיד שלא מקבלים אתזה.לאחר שיחה חוזרת ביקשתי לדבר עם המנהל שייתן לי הסבר מדוע לא מקבלים את התלוש ,לדבריו הם כבר הם לא עובדים עם קשרים.שאלתי אותו איך זה שקיבלתי שובר באותו יום ולמה הם מופיעים ברשימה? לאחר כשתי דקות התחמק בצורה יפה מאד ואמר לי להגיע לסניף עם התלוש?שאלתי אותו למה?אז אתם כן מקבלים?אז הוא ענה לי שהייתה אי הבנה ושאני יבוא ויממשו לי תשובר.אמרתי תודה רבה אחרי שאיימתי בטלפון שאלך לברר מול החברה והלאה ואמסור את שמו קיבלתי תשובה חיובית. פיצה משם כבר לא אקנה יותר.למה לשקר?למה צריך להתחנן על משהו שמגיע?למה פתאם הוא שינה את דעתו?
|
כספי |
סוג הנזק : |
תשובה לדעת מה הסיבה לשקר הזה. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Pizza Hut (פיצה האט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|