פרטי התלונה

תלונות Pizza Hut (פיצה האט)

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Pizza Hut (פיצה האט)שעות פתיחה Pizza Hut (פיצה האט) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות ואוכל מזעזע! נושא התלונה:
‏שבת ‏25 ‏מאי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
נתניה כתובת:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
היום, יום שבת, התקשרתי לסניף פיצה האט בנתניה , בשעה 20:40 פעם ראשונה שאני מזמינה מהם.
לאחר המתנה קצרה ענתה לי ילדונת צעירה בשם אביב, שאלתי אותה האם יש משלוחים וכמה זמן לוקח המשלוח, אביב המתרגשת הסבירה לי שיש לחץ כי זה יום שבת ושזמן ההמתנה למשלוח הוא עד שעה.
שאלה את פרטיי כולל כל פרטי האשראי שלי לפני שבכלל התעניינה מה בא לי לאכול, לאחר שסיימה להבטיח את כספי התפנתה לשאול מה ארצה להזמין, ביקשתי פסטה במחיר 34₪ ולחם שום פטה במחיר 24₪ כאשר סיימתי להגיד את הזמנתי שאלתי כמה יצא לי תשובתה של אביב הייתה 74₪ , אביב, שאינני יודעת כיצב מעסיקים אותה ועוד ביום לחוץ כמו שבת, כנראה פספסה מספר שיעורי מתמטיקה בבית הספר ולאחר ששאלתי כמה עולה כל פריט תיקנתי את המחיר בפניה והיא בתגובה ״ אוי סליחה טעות״ הבלגתי, טוב שלא חייבה אותי במחיר שנקבה.
ביקשתי לזרז את ההזמנה ככל האפשר וניתקתי את השיחה כאשר אני חייבת לציין שבמהלך השיחה פנתה אביב לעובד איר שעמד ליידה על כל שאלה ששאלתי, זה היה דיי מעייף.
לאחר 40 דק התקשרתי לבדוק מה עם ההזמנה אביב ענתה ואמרה ״זה עוד לא יצא, אמרתי לך שעד שעה זה יגיע״.
עברה שעה ועשרים דקות עד שהשליח התקשר להגיד שהוא בחוץ, למרות איחור של 20 דקות יצאתי אל השליח בשמחה, לנגד עיניי עמד מגש קטנטן של פסטה (תזכורת המחיר 34₪) ולחם שום שנמעך מכל הכיוונים, אפילו השליח נדהם מהתוצאה, ביקשתי מהמשליח להתקשר למנהל, נתן לי אותו, המנהל האדיב בציניות גמורה אמר שהוא לא מתכוון לעכב את השליח ושיחזור אלי. לקחתי את ההזמנה והלכתי הביתה עם עוגמת נפש.
כאשר ראיתי שהוא לא חוזר אלי התקשרתי לסניף המהולל, ענתה לי מנהלת המשמרת, פרסתי בפניה את תלונתי ואמרתי לה שכמו שהאוכל מגיע ככה אני זוקת אותו לפח, הפסטה הגיע ללא רוטב והלחם כבר אמרתי מעוך...
היא בתשובה אמרה שתפצה אותי בלחם שום בפעם הבאה... ואני שואלת איזה פעם הבאה לכל הרוחות?!!?? מי יזמין מכם שוב??!? ביקשתי את המנהל שטרם חזר אלי היא אמרה שהוא מאוד עסוק ולא יכול לדבר איתי, ביקשתי שיחזור אלי, עד עכשיו זה לא קרה.
איך קורה שלקוחה משלמת כל כך הרבה כסף על אוכל ומקבלת בושה אחת גדולה???? אני דורשת שיבטלו את התשלום ששילמתי באשראי ולא רוצה לשמוע עליהם בחיים!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי באשראי+ פיצוי פתרון נדרש :

Pizza Hut (פיצה האט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה