שירות גרוע! |
נושא התלונה: |
שבת 25 מאי 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
נתניה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
אני רושם את המכתב הזה ומשתדל לא להיות פרובוקטיבי מידי, מידת השירות היא הגרוע ביותר שקיבלתי מחברה כלשהי! כול הסיפור התחיל ביום שבת האחרון באותו ערב התיישבנו אני וחברי לצפות בגמר ליגת האלופות אני טענתי שאין כמו פיצה HUT אך חבריי חלקו עליי ואמרו שהמחירים שלכם מופקרים בעליל, לא התייחסתי הרבה לדברי חבריי (טעות,טעות,טעות!), לאחר איחור של שעה (מקובל שבמשחק גמר הפיצה תיתעכב אבל שעה?!) הגיעה הפיצה,בשלב זה אני יעצור ואספר כי אני לקוח שמזמין דרך האפליקציה שאתם פיתחתם אותה באותה ההזמנה חשבתי כי אני מעוניין במבצע "שתי משפחתיות+פוקצ'ה ב99-ש"ח" להזמנה זאת הוספתי תוספות ו2 בקבוקים של קולה וציינתי במפורש אני שוב מדגיש במפורש כי יש להביא עם הפיצה הרבה תבליני הבית משום מה כול התבלינים שהגיעו אליי היו ציל'י חריף ואפילו לא תבלין בית 1, אינני נותן לדברים כאילו לקומם אותי ולכן החלטתי לחייג אל הסניף וזה אתה ענה המנהל וטען שהשליח מיד חוזר, עבר כ15 דקות והשליח לא הגיע שוב התקשרתי אל הסניף ושוב ענה המנהל רק שהפעם הוא מיהר לסיים את השיחה ואמר כי השליח בדרך אליי, לאחר עוד 15 דקות הבנתי שמשהו לא פועל כשורה וחייגתי שוב אל סניף נתניה רק שבאותו הרגע המנהל גל לא הסכים לענות לי ואמר שהוא עסוק מידי (הכול מוקלט ומתועד) חישוב פשוט יביא אותנו לקח שיש פיצה שעומדת קרוב לחצי שעה על השולחן ואף אחד לא אוכל ממנה (אהבתנו לתבליני הבית), לכן ישבתי מלאה עצבים מול המשחק הגמר ורשמתי את שעל לבי בהודעה אישית בפייסבוק (לא מחפש לעשות רעש וצלצולים) בעוד שחבריי צוחקים עליי ששילמתי את המחיר המופקר הזה,לאחר יממה הוחזרה לי תשובה כי הנושא בטיפול וייבדק , לאחר כ24 שעות קיבלתי את התשובה הבאה:
"פיצה האט
קודם כל תודה שפנית אלינו.
המקרה שתארת אכן לא תקין ולא מתקבל.
בסופו של יום, גם אנחנו אנשים וטועים לפעמים. לכן קבל את התנצלותי. מנהל הסניף יצור אתך קשר בהקדם ויעניק לך פיצוי
שיהיה ערב נעים ושוב סליחה על חוסר הנעימות
ענבל"
היום יום רביעי ולצערי לא ענבל ולא גל חזרו או התעניינו לדעת האם טופלתי, כול הנושא לוקה בחסר למזלי הנני תיעדתי כול רגע ורגע מתהליך השירות ה-גועלי שלכם! הפרסום הזה בא רק להסביר את הצורה שהלקוח רואה את הדברים פניתי לאחד מחברי הכתבים והוא שמח לשמוע על הסיפור ולעביר אותו לגורמים הרלוונטיים, אז פיצה HUT, את הלקוח הזה כבר איבדתם !
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|