פרטי התלונה

תלונות Pizza Hut (פיצה האט)

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Pizza Hut (פיצה האט)שעות פתיחה Pizza Hut (פיצה האט) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זיכוי עבור הזמנה שבוטלה עקב רשלנות וזלזול בלקוח- משלוח נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏05 ‏מאי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
רמלה לוד כתובת:
רמלה לוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום
בתאריך 5/5/13 הזמנתי דרך האתר פיצה בעלות של 119 שח. באתר יש גם סרגל זמנים המציג בכל רגע את השלב בו ההזמנה נמצאת, שמתי לב שההזמנה עברה אפיה ונמצאת 10 דקות על אריזה. המתנתי עוד 10 דקות והתקשרתי לסניף רמלה לוד.
ענה לי נציג שאלתי מדוע הפיצה כבר אפויה והיא נמצאת באריזה המון זמן ונענתי כי כרגע יש עומס. אמרתי אוקיי אבל היא אפויה כבר מתי אני אקבל אותה? נאמר לי שיש עומס ורק עוד שעה וחצי. שאלתי האם זה נשמע הגיוני שאני אקבל פיצה עוד שעה וחצי שכבר שכבה אחרי אפיה. נאמר שאין מה לעשות. לא האמנתי לשירות הגרוע הזה. ביקשתי לבטל נאמר שיגיע מנהל המשמרת והוא יצור איתי קשר לביטול. ואכן כך היה כעבור שעה בערך יצר איתי קשר ליאור וציין שביטל. המתנתי יום ואף שבוע ושמתי לב שלא בוטל כלום. התקשרתי שוב ונאמר לי שכן בוטל ושאראה את זה בחיוב הבא.( אף על פי שרק התחלתי מחזור חיוב ואני אמור לראות את זה תוך 48 שעות, עבדתי בחברת אשראי לפני כמה שנים). החודש התקשרתי שוב לאחר מחזור חיוב חדש. ונאמר לי שעכשיו ביולי אני אמור לראות את הזיכוי. כבר לא הסכמתי לקבל זאת יש גבול עד כמה שאפשר לשקר לקוח. ליאור שלח לי דף מהמחשב שלו שמראה זיכוי במערכת הפנימית שלהם ומתעקש לא לפנות לחברת האשראי דרכה הם סולקים. ואפנה אותי אליהם התקשרתי לחברת האשראי שם נאמר לי שאין שום זיכוי ומה שבית העסק ציין בפניי זה לא נכון . ושפיצה האט סולקים דרך חברת לאומי קארד ולכן עליהם בתור בית העסק לפנות לחברת הסליקה לאומי קארד ולבקש את הזיכוי ואז חברת לאומי קארד תפנה לחברת האשראי שלי ישראכרט ויבצעו את הזיכוי. פניתי שוב לליאור שהבטיח שיטפל ושוב כלום לא קרה. התקשרתי שוב לסניף וביקשתי את ליאור נאמר שהוא לא נמצא ושיחזור אליי. ועד עכשיו כלום. השירות כלכך גרוע והזלזול בכספי הלקוח דוחים. כל השיחות שלי מול הנציג מוקלטות.
כספי סוג הנזק :
זיכוי פתרון נדרש :

Pizza Hut (פיצה האט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה