|
|
|
|
|
|
רשלנות |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
נתניה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ישנה אפליקציה בסמארטפון בה מופיע מבצע ב80 ש״ח הכולל פיצה משפחתית+פוקצה+שתיה. אחרי כ40 דקות לאחר שהזמנו את הפיצה דרך האפליקציה הגיע השליח ללא השתיה בהגעת השליח התקשרנו יחד איתו לסניף נתניה ושוחחנו עם אחמש בשם ג׳פרי שאמר שמה שרשום בקבלה זה מה יש בזמן שהשליח ניסה להסביר לו כי האפליקציה מופיע שהמחיר כולל שתיה! בן זוגי החזיר לשליח את הפיצה. התקשרתי לסניף וג׳פרי טען כי אינו יודע במה מדובר! נורא מאכזב לקבל שרות כל כך נמוך מסניף כה גדול!! הנהלת פיצה האט הנכבדה אם אין תיאום בין האפליקציה לבין הסניף אז זו בעיה רצינית של הטעית לקוח!! כמובן שיש בידיי צילום של החשבונית יחד עם צילום האפליקציה! בתור אחמש של סניף כה גדול ציפיתי לרמת שירות אחרת! פשוט אכזבה
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Pizza Hut (פיצה האט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|