פרטי התלונה

תלונות KFC

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חלקי עוף לא קיימים נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
קניון מלחה ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לאחרונה נכנסתי עם אשתי לKFC. קנינו 10 נתחי עוף בשאיפה שישאר לנו גם לאחר כך.
במסעדה לקחו את חזה העוף וחילקו אותו ל-4 חלקים - 3 חלקים של חזה ללא עצמות (מה שהקטין משמעותית את החתיכות). וחלק 1 "צלעות עוף". "צלעות עוף" ע"פ כל קצב הינו עצמות בלבד, וקיבלנו למעשה 3 חתיכות כאלה מתוך ה-10. נוסיף לזה כנפיים שנחשבים חתיכות...
בסופו של דבר ארוחה שאמורה להספיק לפחות ל-4 לא הספיקה לשנינו ועוד נשארנו רעבים.
למה חתכו חתיכה אחת (בגודל נורמלי) ל-3? למה שילמתי כסף טוב על עצמות?
ניסיתי להתלונן למנהל אך הוא "בדיוק יצא".
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי והתנצלות פתרון נדרש :

KFC שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה