פרטי התלונה

תלונות כתר פלסטיק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שלא ע"פ תג המחיר שנמסר ע"י המוכר ופורסם בחנות נושא התלונה:
‏יום שני ‏10 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
ירושלים -סניף תלפיות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב-10 יול' נכנסתי לחנות כתר בסניף תלפיות בירושלים וביקשתי לרכוש 6 כסאות ושולחן מפלסטיק לגינה ,בהתחלה ביקשתי לרכוש שולחן ארוך ומנהל החנות ואחד העובדים חיפשו עבורי במחסן את השולחן, כשנכנסתי למחסן ראיתי שולחן קצר יותר והתענינתי במחירו, המנהל במקום מסר לי כי מחיר השולחן הינו 450 ש"ח ,בשל ההבדלים במחיר בקשתי לקנות את הקצר ,כ"כ ראיתי בצאתי מהמחסן ובדרכי לקופה את תג המחיר (450) על שולחן לבן לדוג' ,בקופה חוייבתי ב-499 שח עבור השולחן ולצערי הבחנתי בכך רק לאחר מס' ימים.
כשהגיעה אישתי לחנות וביקשה להסביר את הטעות -נתקלה ביחס מחפיר ממנהל החנות -שלום -אשר סירב אף לדבר עימי טלפונית ללא שבדק את פרטי המקרה.
בשיחה שניהלתי עם מזכירתו של מנהלו של שלום- ברוך גולדברג ,בדקה המזכירה את התלונה "כביכול לעומק" והשיבה לי כי לא יתכן מצב כזה.
ככה זה ב"כתר תלפיות" -הלקוח גם שקרן וגם ככה"נ גנב -מה הלקוח לא יעשה כדי לגנוב 49 ש"ח עלובים מהחברה -ככה"נ לא רק המוצרים שם עשויים פלסטיק.
כספי סוג הנזק :
החזירו את המגיע לי ותדאגו לא להטעות לקוחות אחרים ו פתרון נדרש :

כתר פלסטיק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה