שבר בשולחן פלסטיק שנמשך ונמשך |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני כ-8 שנים רכשתי שולחן גינה מפלסטיק מחנות כתר פלסטיק בנתניה (החנות שכנה בזמנו מול קניון השרון בכניסה לעיר) .
איני יודע בדיוק את סוג השולחן הנרכש , אולם מדובר בשולחן גינה נפתח עם 2 תוספות שמוסיפים לשולחן להגדלה , לשולחן כעין 2 "רלסים" (2 ברזלים משני צידיו) המשמשים כמסילות להגדלת השולחן .
לאחר מספר חודשים , נשבר זוג רגליים לשולחן (השולחן מורכב מ-2 זוגות של רגליים) , פניתי עם הרגל השבורה לחנות כתר הנ"ל , והרגל הוחלפה לי במקום לרגל חדשה .
לאחר מספר חודשים נוסף , נשברה גם הרגל השניה , כשפניתי לחנות ראיתי כי החנות נסגרה והסוכנות עברה לאזור התעשיה פולג .
פניתי לחנות באזור התעשיה פולג – החנות שכנה בזמנו במתחם "יוניברס" , המוכרת רשמה לפניה את דגם השולחן ואת פרטיי והבטיחה לחזור אליי .
עבור שבוע , עברו שבועיים וכלום ... פניתי שוב לחנות ושוב הבטיחו לחזור אליי כשתגיע הרגל המיוחלת , אך לשווא , ברבות הימים שכחתי מהנושא לגמרי , השולחן מזמן אופסן במחסן ואפילו אני שכחתי ממנו (כאשר בכל הזמן הרב שעבר לא זכיתי לכל תגובה מהחברה) .
לאחר מספר שנים , עברתי דירה ונזכרתי בשולחן הנ"ל , השולחן שבקושי השתמשתי בו , כל החלקים נראים כחדשים , מלבד אותה רגל שבורה ...
חיפשתי ומצאתי את חנות כתר , ששוב עברה דירה והפעם מאחורי מתחם טיב טעם באזור התעשיה פולג בנתניה .
ניגשתי למוכרת , שיש לציין שהייתה אדיבה מאוד , אך לטענתה כבר לא מייצרים כיום את השולחן הנ"ל , הגעתי למקום לאחר מספר ימים עם הרגל השבורה ולאחר התאמות עם המוצרים הנמכרים כיום נראה היה כי הרגל הנ"ל דומה מאוד לרגל של שולחן מסוג "פרפר" הנמכר כיום .
ביקשתי כי תוזמן לי רגל "פרפר" לשולחן הנ"ל ואכן כך נעשה , המוכר רשם את שמי ופרטיי והבטיח ליצור עימי קשר לכשתגיע הרגל .
עבר יום , עברו יומיים ... ושוב אף אחד אינו יוצר עימי קשר , התקשרתי לחברה והבטיחו לי כי ביום ראשון צפוי להגיע מלאי ... התקשרתי לאחר אותו יום ראשון אך לשווא , הרגל טרם הגיע , וכך שוב עבר יום עברו יומיים וכבר למעלה מחודש עבר והרגל טרם הגיע .
הרגשתי הרגשת "דה ז' וו" – האם זאת הדרך בחברת כתר פלסטיק שמתהדרת באחריות לכל החיים למוצריה ? כשמגיע רגע האמת מטרטרים את הצרכן עד שייתייאש ???
(אצין כי העברתי את תוכן התלונה לכתובת [email protected])
|
שולחן כתר מדגם פרפר חדש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|