|
|
|
|
|
|
מוצר פגום ושירות לקוחות מתעלם |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
לחי 18 ראשל"צ |
כתובת: |
ראשל"צ |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום. רכשתי מוצר של כתר שאחרי זמן קצר נשבר (בעודו תלוי על הקיר באמצע הלילה). פניתי לחנות שאמרה שהם לא מחליפים מוצרים רק שירות לקוחות. בשירות הלקוחות לא עונים לי כבר 3 שבועות. משאירה הודעות, דיברתי עם המשרדים, פניתי ישירות למנהל שירות הלקוחות וכלום. מענה קולי ולא חוזרים אלי ובחנות מתנערים. מה עושים ?
|
כספי |
סוג הנזק : |
מוצר תקין |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
כתר פלסטיק שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|