פרטי התלונה

תלונות עסקה טובה

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר שלא סופק נושא התלונה:
‏יום שני ‏08 ‏יוני ‏2015 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנת קומקום חשמלי, המוצר לא סופק, נסיונות בירור לא מצליחים, שירות הלקוחות לא עונה , מבקשים מספר טלפון לחזרה ולא חוזרים. שעות קבלת שירות טלפוני לא ברורות ומשתנות עפי הודעות שונות בהכרזה. מבטיחים לחזור עד שעה 16 ולא חוזרים, במרכז המכירות אומרים שיחזרו תוך 48 שעות.
עוגמת נפש, סוג הנזק :
אספקה מהירה ומתן מענה פתרון נדרש :

עסקה טובה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה