פרטי התלונה

תלונות עסקה טובה

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחסי אנוש גרועים..שקרים ונוכלות... נושא התלונה:
יציב גילה שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏28 ‏יוני ‏2015 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לצערי אני חברת מועדון בעיסקה "טובה."..היו לי 4 חיובים ולשמחתי נשארו 2,שאוטוטו נגמר עוד אחד...כשאני מתקשרת להזמין מוצרים תמיד מאלצים אותי לחדש מנוי {לא מספיק להם 2 חיובים,שבכל חודש יורד לי קרוב ל200 ש"ח, ואיני מקבלת תמורה לכך...}עד שעונים לוקח המון זמן ,ולא מעט פעמים מנתקים עוד לפני ההענות ,וקורה שמיד אחרי שעונים מנתקים,מתקשרת אלי הרבה נציגה בשם חנה, שכל פעם מציגה את עצמה בשם אחר{אני מזהה את קולה}אותה חנה מדברת בצורה בוטה,בשטף ..לא נותנת לומר מילה ,תוקפת ואז מנתקת...רציתי כמה פעמים להזמין מוצרים, ולנצל במעט את היותי חברת מועדון ,ותמיד נתקלתי בקשיים... בשבוע האחרון ממש לא עונים, ואז מתקשרת אלי הנציגה חנה כדי לאלץ אותי לחדש מנוי ,כשסרבתי ניתקה לי את הטלפון בפנים...שלא לדבר על ההבטחות השיקריות,וקרה לא מעט שלא שלחו את כל ההזמנה..כשרוצים לציין זאת נתקלים באוזניים אטומות במצב הטוב ,לרוב זה ניתוקים או שפשוט לא עונים..אני מצטערת שבכלל התפתתי והצטרפתי כחברת מועדון...מזהירה פה אל תתפתו הכל זה אבטחות שווא,נוכלות ושקרים...עיסקה "טובה"=עיסקה רעה
עוגמת נפש+כספי סוג הנזק :

עסקה טובה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה