פרטי התלונה

תלונות עסקה טובה

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית כסף במרמה ללא מתן התמורה המובטחת ואי החזרת הכסף והפסקת הגביה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏04 ‏דצמבר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
טלפוני סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לכבוד
תלונה
‏‏‏31 אוגוסט 2015
הנדון: תלונה נגד עסקה טובה
1. ב-12/2014 התקשרו אלי מעסקה טובה והציעו לי להצטרף לביטוח תאונות אישיות בחברת AIG בעלות של 1 ₪ ליום בהוראת קבע. הם הצליחו לשכנע אותי להצטרף בהבטחה שאקבל כרטיס שווה ערך ל-800 ₪ לרכישת דלק.
2. קבלתי כרטיס נושא לוגו של עסקה טובה וAIG שהבנתי שמיועד לרכישת דלק.
3. תשלום חודשי של 30-31 ₪ צורף לתשלום לקניה נוספת שבצעתי בעסקה טובה, ואני הייתי בטוחה שאני מבוטחת בביטוח תאונות אישיות.
4. פוליסת ביטוח לא הגיעה. אני חזרתי והתקשרתי לעסקה טובה, שהבטיחו לי שיצרו קשר עם החברה המבטחת כדי לשלוח לי פוליסה - שלא הגיעה עד היום.
5. רק ב-6/2015, כשבני ניסה לממש את ההטבה לדלק בשובר התברר שהשובר חסר ערך.
6. פניתי להתלונן על כך לעסקה טובה, שמולה בצעתי את העסקה והם הפנו אותי ל- .AIG
7. כשהתקשרתי ל- AIGנאמר לי שאני כלל לא מבוטחת אצלם, עקב תלונות שהגיעו אליהם הם כבר לא עובדים עם עסקה טובה.
8. המשמעות, 8 חודשים עסקה טובה גובה ממני פרמיה עבור ביטוח תאונות אישיות שאותו לא סיפקה, ולא עדכנה אותי שלמעשה אני לא מבוטחת.
9. ב-14.7.2015, הצלחתי בעמל רב להגיע למנהלת בשם "ציריך" (או משהו כזה), ולבקש להפסיק לגבות ממני עבור הביטוח ולהחזיר לי את הסכומים שנגבו ממני לשווא. נציגת עסקה טובה, בחוצפתה אמרה שהיא מבטלת את הפוליסה, שכאמור לא הייתה קיימת מעולם ושתחזיר לי לחשבון 200 ₪.
10. בחודש 8/2015 הכסף לא נכנס לחשבוני ואף ממשיכים לגבות ממני את התשלום החודשי הקבע למרות שכאמור אינני מבוטחת.
אני כותבת אליכם כדי להתלונן על שעסקה טובה הונו אותי (אישה מבוגרת בת 68), גובים ממני כספים עבור ביטוח, שכלל לא הופעל מבלי שעדכנו אותי שלמעשה אני לא מבוטחת, ולמרות בקשתי לא החזירו את כספי ולא הפסיקו את התשלום החודשי .
************
כתובתי: התלמוד 24 א'*************
טל: ******************
כספי סוג הנזק :

עסקה טובה שירות לקוחות

, תגובה:
אוראל שאנס מנהלת שירות לקוחות שם ותפקיד:
להלן תגובתנו לטענותיה של גברת אוחיון.
הלקוחה פנתה בעקבות הזמנה שנעשתה בתאריך 101214 על סך 360 ש"ח, לקוחה פנתה אלינו עבור הזמנה זו בתאריך יולי 2015 בבקשה לבטל עסקה ולקבל זיכוי על כספה. הלקוחה זוכתה כבר באותה השיחה בעבור 200 ש"ח לכרטיס האשראי בניכוי המוצרים שכללו בעסקה. בתאריך 010915 הלקוחה זוכתה ביתרת הסכום 160 ש"ח ממקום של מחווה כהיותה לקוחה מתמידה וטובה במערכת.
תגובה:
לקוחה זוכתה ב360 ש"ח , לשביעות רצונה בשיחה שהתקיימה בתאריך 010915. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה