פרטי התלונה

תלונות עסקה טובה

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון עיסקה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני שבועיים הזמנתי מספר מוצרים. התלבטתי עם נציגת השירות שענתה לי אשר הציגה עצמה בשם מלי, באם לרכוש את קונסולת המשחקים המוצעת בחיר 249. או לקנות את המקורי מחברה אחרת אשר עולה הרבה יותר. בהמלצתה למרות שבני בילבל לי את המח שלא לקנות רכשתי את הזולה יותר. מאחר ודעתי הייתה מוסחת בין דיבורי בני ובין המלצותיה של מלי הסכמתי איך שהוא על קניה בשוווי של יותר מאלף ש
שח שלדברי מלי תשתלם לי מאוד ואם תהיה בעיה תמיד אוכל לדבר איתה. משהגיע החבילה הצתערתי מאוד. שלט אחד רק עובד השני מצריך התקרבות צמודה למכשיר על מנת לפעול מה שמקשה על המשחק בו. פנס הדינמו שנאמר לי כי אקבל במתנה גם הוא לא עובד. את המצעים שהיא שלחה לי על סך 343.97 שח אני יכולה לקנות בבאזר לידי בחצי מחיר ובצבע שיתאים יותר לצרכי. ותוכנית הבודי גארד מיותרת לנו מאחר ואנו מבוטחים כבר בכל הביטוחים שיש בה במקומות אחרים. התקשרתי למלי במשך יומיים עד שהשגתי אותה. לאחר שסיפרתי לה את שקרה היא פשוט נתקה ולא שמעתי ממנה עוד. בעבר התלוננתי כאן על עיסקה שהייתה לי עם עיסקה טובה ומיד קיבלתי היתייחסות מיפה מנהלת שימור לקוחות שהתקשרה אלי וביקשה ממני להמתין ולראות את שאר הקטולוגים לפני שארד מההעיסקה וכך אכן עשיתי. אך לצערי שוב חזרתי לנקודת ההתחלה כשסכום נוסף מתבזבז ללא ערך. נסיתי להתקשר למספר שיפה השאירה לי בפעם הקודמת אך אין תשובה. לטיפולכם אודה.
כספי סוג הנזק :
קניה משתלמת עבור כספי פתרון נדרש :

עסקה טובה שירות לקוחות

, תגובה:
יפה אברהם מנהלת שימור שם ותפקיד:
לקוחה תזוכה עם החזרת הפריטים אותם בקשה להחזיר. שלט תקין למשחק יישלח אליה . תגובה:
ראה הנ"ל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה