פרטי התלונה

תלונות עסקה טובה

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אספקת מוצר שנגבה כבר התשלום בעבורו נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏02 ‏מאי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
אחד העם 11 תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
בתחילת חודש מאי 12 רכשתי באמצעות גרופון שובר ל- 8 פנסים סולאריים
רשמתי את המען של העבודה שלי.
לאחר שראיתי שהתשלום נגבה מחשבוני וטרם קיבלתי את המשלוח החלתי בסדרת טלפונים ונקלעתי לטרטור מתמשך.
בתאריך 20/6/12 שוחחתי עם אודליה נציגת עיסקה טובה באינטרנט שאמרה לי שעדיף שהמוצר ישלח לביתי הסכמתי והוספתי תשלום על שירות שליחים.
נכון להיום 9/7/12 טרם קיבלתי את המוצר.
אני משאירה הודעות שיצרו עימי קשר ללא הועיל.
מס' הזמנה חדש שנמסרה לי על ידי אודליה היא 9715277.
אנא עזרו לי.
כספי סוג הנזק :
אני מעוניינת במוצר שיתקבל אצלי עד סוף השבוע או קבלת הכסף ששולם על המוצר + תשלום על שירותי שליח + פיצוי על עוגמת הנפש פתרון נדרש :

עסקה טובה שירות לקוחות

, תגובה:
יפה מנהלת שימור לקוחות שם ותפקיד:
חבילה נשלחה פעמיים לכתובת מסוימת לבקשת הלקוחה.

תגובה:
היום, סוכם עם הלקוחה על משלוח של חבילה נוספת לכתובת חדשה על פי בקשת לקוחה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה