פרטי התלונה

תלונות עסקה טובה

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא נותנים שירות< נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
באוגוסט האחרון נרשמתי למועדון הלקוחות של עסקה טובה שגובים ממני כל חודש 31 שקל. תמורת התשלום הייתי אמורה לקבל כל חודש חוברת עם מוצרים, הצעה מוזלת במיוחד למוצר מסוים, מתנה בכל קנייה, ומתנה ביום הולדתי.
מאז הם לא שלחו לי דבר. בכל פעם שהתקשרי (3) פעמים, הם פתאום שלחו לי את החוברת, אך הפסיקו עד התלונה הבאה. ביום-הולדת (על אף שהתקשרתי להתלונן) לא קיבלתי מתנה.
שירות לקוחות גרוע! מתן שירות גרוע בכללי!
כשביקשתי להפסיק את התשלום כי אני לא מקבלת שירות סרבו וסרבו לתת לי לדבר עם ההנהלה.

לזכותם - נתנו לי 100 שקל זיכוי (אך זה לא עוזר לי כי שילמתי יותר על שירות שלא קיבלתי) וטענו שיתנו שירות כמספר החודשים שלא קיבלתי בו שירות (אבל אני עדיין לא מקבל שירות אז זה לא עוזר לי).
לא נותנים שירות בעד התשלום סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

עסקה טובה שירות לקוחות

, תגובה:
יפה מנהלת שימור לקוחות שם ותפקיד:
לקוחה מדוורת באופן שוטף ולטענתה לא מקבלת הדיוור.



תגובה:
שולחת ללקוחה מתנת יום הולדת +קטלוגים.. לקוחה תקבל קטלוגים בעתיד עד אשר כל ההבטחות יקוימו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה