פרטי התלונה

תלונות עסקה טובה

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר תום לב מצד החברה"עסקה טובה" ורמאות נושא התלונה:
‏יום שני ‏13 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תל אביב ת"ד 29456 כתובת:
תיאור הבעיה:
תודה לאתר תלונה,לאחר שהגשתי שבוע שעבר תלונה נגד עסק הנ"ל חזרה אליי מנהלת שימור לקוחות של עסקה טובה-במשך 20 דקות ארוכות שכנעה אותי להשאר חברת מועדון עליו אני משלמת כל חודש 29.90 שח,מאז הרשמתי למועדון
(ינואר 12) בצעתי רק קניה אחת לפני פחות משבוע-הסברתי למנהלת כי אין לי תועלת במועדון וחבל על כספי-נסתה להציע לי מטליות מתנה או פינצטה(מי צריך את זה...) לאחר דיון עמוק הסכימה כי תבטל לי את שארית תשלום המועדון-כידוע מינואר 12 ישנו חוק שאין התחייבות לשום תכנית\מועדון והלקוח יכול לפרוש ברגע המתאים לו,סוכם כי אקבל החזר של 68 שח לחשבון הבנק ולא אשלם יותר את המועדון-ביטול גמור.להפתעתי כאשר בדקתי את החיובים שלי לחודש הבא ראיתי כי החברה הנכבדה חייבה אותי שוב בסכום הנקוב-חייגתי מיד לשירות הלקוחות-ענה לי נציג חצוף שאמר "מה את רוצה לקבל הכל??אנחנו מחזירים לך 68 שקלים "אז לפי החישוב- ,נתחיל בזה שעוד לא החזירו לי את הסכום,אם יחזירו לי 68 שח ונשאר לי לשלם עוד4 חודשים 29.90 שח מה עשינו בכך?-אתר תלונה נכבד,אין עם מי לדבר בחברה הזאת-גם מנהלים הם אנשים ללא הגיון והבטחות,הרי דברה איתי מנהלת ואפילו היא הבטיחה הבטחה במרמה-אנא עזרו לי סוף סוף לסיים את הסיפור הארור הזה ולא אתקרב יותר לעולם לגנבים הללו.לצערי אין לי את שם המנהלת והנציג אך הם לפי מס ת"ז הם מעלים לקוחות ,ומקווה כי מתעדים כל שיחה(312912017)
כספי סוג הנזק :
החזר של 68 שקלים+ביטול של המועדון לחלוטין פתרון נדרש :

עסקה טובה שירות לקוחות

, תגובה:
ענת אש- אחראית אשראי ע שם ותפקיד:
חזרנו ללקוח , זוכה ב 12/08/12 ב 68 ש"ח הגענו לידי הבנה. תגובה:
טופל לשביעות רצון הלקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה