פרטי התלונה

תלונות עסקה טובה

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התניית קנייה נוספת ע"מ להחליף מוצר פגום נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנתי שולחן מתקפל, ההזמנה הגיע כמובטח
מדף השולחן העשוי פלסטיק היה שבור וסדוק ולא ניתן לשימוש ואפילו די מסוכן וניתן להיפצע, התאכזבתי מאוד ניסיתי להתקשר לשירות לקוחות אך ללא מענה, פניתי בתלונה באימייל, שרות הלקוחות חזרו אליי, והיתנו את החלפת השולחן בקנייה נוספת כי ההובלה עולה להם יותר מהשולחן ??? או ביטול עיסקה, מכוון שאין לי צורך במוצרים אחרים ביטלתי את העיסקה
פעם ראשונה בחיי ניתקלתי בדבר כזה, הייתי ממש מבולבל וחסר תגובה, לרגע חשבתי שאני לא שומע טוב, ואז התחלף התימהון בכעס מהול בחוסר אונים ותגובה, מומלץ להתרחק מחברות שנותנות שרות כזה.
עלבון, בזבוז זמן, כעס סוג הנזק :

עסקה טובה שירות לקוחות

, תגובה:
יפה - מנהלת שימור לקוח שם ותפקיד:
לקוח הזמין שולחן מתקפל מפלסטיק ב2/8 במחיר משלוח 49.90 . לצערינו לעיתים קורה שמוצר נשבר בדרך. השולחן יצא מעסקה טובה שלם ואין עניין לשלוח שולחן פגום... היות והוצאת המשלוח גבוהה ומדובר בעסקה בעלות משלוח ניתנות שלוש אופציות הוגנות האחת אפשרות ביטול מבלי להחזיר המוצר ,השניה איסוף עצמי , השלישית צרוף המוצר להזמנה ולא משנה באיזה עלות. תגובה:
הלקוח בחר בביטול העסקה ואכן זוכה. למותר לציין כי בשל העובדה שעסקת השולחן כדאית ביותר אלפי משלוחים יצאו וסופקו לאלפי לקוחות שבעי רצון. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה