פרטי התלונה

תלונות עסקה טובה

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבלת מוצר פגום והרוס נושא התלונה:
בירנבוים יונתן שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏17 ‏אוקטובר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ליפני כ 14 יום הזמנתי מחברת "עיסקה טובה" מנורת קריאה חדשה בעלת 36 נורות לד, במחיר של 59 ש"ח. לאחר עשרה ימים (המון זמן!!) קיבלתי הודעה שהמוצר הגיע לדואר. בפותחי את שקית העטיפה של הדואר (שהייתה שלמה ללא קרעים למיניהם), ואת הקופסה של המנורה, נגלה לעיניי מחזה מרתק: מנורה חבוטה, שנראה היה כי ידעה ימים טובים יותר (יש להזכיר- הזמנתי מנורה חדשה לגמרי. לא "מחודשת" ולא משהו בסגנון) עם שריטות וסימנים שונים על הפלסטיק, שהיה רעוע במקום של המתג, וכן חור עמוק ומעוות במיוחד,בתוך בית הבטריות, שבנוסף לכך מאן-דהוא קשקש בתוכו משהו בטוש אדום. כמו כן לא היה שום כבל אותו אני אמור לחבר לחשמל, וגולת הכותרת: המנורה הייתה שבורה לגמרי, וחוטי חשמל השתלשלו מבסיסה, בזמן שצוואר המנורה היה מנותק לגמרי מהבסיס. ובמילים פשוטות: לא ראויה לשימוש אינני יודע מדוע המנורה הייתה במצב כזה, אך זוהי פעם ראשונה שדבר כזה קורה לי- ואני עושה קניות רבות באינטרנט. הניסיון הראשון שלי עם "עיסקה טובה" במרכאות כפולות ומכופלות, יהיה גם האחרון.
עוגמת נפש סוג הנזק :

עסקה טובה שירות לקוחות

, תגובה:
יפה מנהלת שימור לקוחות שם ותפקיד:
בתאריך 1910 לקוח פנה למחלקת השירות ועדכן כי המנורה הגיעה פגומה. תגובה:
תישלח מנורה חדשה מבלי להחזיר הפגומה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה