פרטי התלונה

תלונות עסקה טובה

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת מוצר נושא התלונה:
‏יום שישי ‏01 ‏מרץ ‏2013 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
רח' אחד העם 11 תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
קניתי מיני קיטורית שאני מעוניינת להחליף ולמרות שדברתי עם נציגי 'עסקה טובה' והם הסכימו לכך, בשיחות טלפוניות רבות לא הצלחתי להשיג אותם שוב ולהחליף את המוצר. מעבר לזאת, לא נאמר לי כי הריבית על התשלומים בעבור מנוי שנתי ל'עסקה טובה' היא בריבית קרדיט.
עוגמת נפש סוג הנזק :
הפסקה מיידית של המנוי פתרון נדרש :

עסקה טובה שירות לקוחות

, תגובה:
יפה אברהם מנהלת שימור לקוחות שם ותפקיד:
העניין טופל מול הלקוחה שהסכימה להחלפת מוצרים +שובר על הריבית קרדיט. תגובה:
ראה הנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה