אי-אספקת מוצר |
נושא התלונה: |
יום שני 03 יוני 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
24.6.13
הזמנתי מוצר (טוסטר) ב-3.6.13 והפטיחו שאקבל אותו תוך שבועיים.
מאז עברו 3 שבועות והמוצר טרם הגיע.
התקשרתי לחברה, בהזמנות לא מטפלים בבעיה, העיברו אותי לשירות, אבל גם שם לא היה מענה מיידי, ביקשו לחזור אלי. אחרי שחזרו, הסבירו שהמוצר לא נמצא במלאי ויגיע בעוד כשבוע. כלומר, השבועיים הפך לחודש ומי יודע אם זה יגמר בזה.השאלות המתבקשות הן:
1. למה מקבלים הזמנות שאין מוצרים ?
2. למה מפתיטים כשה מראש יודעים שלא יעמדו בהפטחה ?
3. למה לא הודיעו/התנצלו על העיקוב ?
4. למה לקנות אצלכם אם זה לוקח יותר זמן והתעסקות מאשר לקנות בחנות ?
והשאלה הנוספת, למה להקשות על מתלונן ולדרוש E_MAIL.
למי שאין E_MAIL לא יכול להתלונן ?
אשמח לקבל את התשובות.
בברכה,
ענת בננסון
ת.ז.011092996
050-8989928
|
|
|
|
|