פרטי התלונה

תלונות עסקה טובה

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי-אספקת מוצר נושא התלונה:
‏יום שני ‏03 ‏יוני ‏2013 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
24.6.13
הזמנתי מוצר (טוסטר) ב-3.6.13 והפטיחו שאקבל אותו תוך שבועיים.
מאז עברו 3 שבועות והמוצר טרם הגיע.
התקשרתי לחברה, בהזמנות לא מטפלים בבעיה, העיברו אותי לשירות, אבל גם שם לא היה מענה מיידי, ביקשו לחזור אלי. אחרי שחזרו, הסבירו שהמוצר לא נמצא במלאי ויגיע בעוד כשבוע. כלומר, השבועיים הפך לחודש ומי יודע אם זה יגמר בזה.השאלות המתבקשות הן:
1. למה מקבלים הזמנות שאין מוצרים ?
2. למה מפתיטים כשה מראש יודעים שלא יעמדו בהפטחה ?
3. למה לא הודיעו/התנצלו על העיקוב ?
4. למה לקנות אצלכם אם זה לוקח יותר זמן והתעסקות מאשר לקנות בחנות ?
והשאלה הנוספת, למה להקשות על מתלונן ולדרוש E_MAIL.
למי שאין E_MAIL לא יכול להתלונן ?
אשמח לקבל את התשובות.
בברכה,
ענת בננסון
ת.ז.011092996
050-8989928

עסקה טובה שירות לקוחות

, תגובה:
יפה מנהלת שימור לקוחות שם ותפקיד:
לקוחה הזמינה גריל טוסטר במחיר 49.90 בתאריך 36 .
לשמחתנו התגובה להצעה היתה מעל המצופה בשל כדאיות העסקה. כך שנאלצנו ליבא מלאי נוסף שעיכב חלק מההזמנות
הוצאנו מכתבים לכל הלקוחות על עיכוב בשל חוסר מלאי.
ב246 לקוחה שוחחה עימנו והשתדלנו לשלוח לה אותו ב256 מסCI75571612194 רשום. ב256 לקוחה בקשה לבטל.
היום ננסה לחזור ללקוחה להתנצל שוב על העיכוב ולנסות לברר איתה באם מעוניננת או לא ולנהוג בהתאם.

תגובה:
ראה הנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה