פרטי התלונה

תלונות עסקה טובה

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תאום מסירת הזמנה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏11 ‏אוגוסט ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום חמישי 8/8 התקשרו אלי והודיעו לי כי הזמנה שהזמנתי מחברת עסקה טובה תגיע אלי ביום ראשון 11/8 בין השעות 8-11 בבוקר.אני מחכה ולא הגיע אף אחד.ניסיתי להתקשר לשרות לקוחות כדי לברר את הטלפון של חברת המשלוחים ונעניתי לאחר זמן המתנה ארוך כי יתקשרו אלי ולא אפשרו לי להסביר שאני מרותקת לבית ולא יכולה לצאת למרות שהשעה כבר קרוב ל12 הצהריים.אין לי שום אפשרות לקבל תשובה למרות שניסיתי פעמיים לקבל את שרות הלקוחות כדי לברר את הטלפון סגרו לי באדיבות אמנם את הטלפון ולא אפשרו לי אפילו לשאל את השאלה שהייתי צריכה עליה תשובה מיידית.
עלבון סוג הנזק :

עסקה טובה שירות לקוחות

, תגובה:
יפה -מנהלת שימור לקוחות שם ותפקיד:
לקוחה פנתה לשירות ב118 שוחחה עם השירות. תואם שליח ל128. תגובה:
חבילה נמסרה ולקוחה טופלה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה