פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נזילת מים במקרר מבוטח שהחברה אינה מסוגלת לתקנו כבר מעל שנה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ברשותי מקרר אמקור "מטאור" דגם 500E המבוטח בחברת אמקור. מזה שנה ויותר יש תופעה של נזילת מים בתוך תא המקרר שנוזל יום-יום החוצה והמים נוגעים בדרך בציר התחתון של הדלת. בתחילת התקלה המקרר טופל ע"י הטכנאי של תחנת אריאל ומשלא הצליח להתגבר עליה הנושא הועבר לטיפול של הטכנאי הראשי של החברה (מר אילן) שעל ביקוריו התכופים לא מצליח גם הוא לפתור את הבעיה. לפי הנאמר לי זה תקלה יוצאת דופן ולמעשה המקרר שלי הוא מעבדת לימוד עבור הטכנאים. דבר זה לא יכול להימשך זמן רב. הציר התחתון מלא חלודה עקב הנזילה, וברגע שהציר יתנתק הלך המקרר ואין החברה תקיר בנזק זה מכיון שנזקי חלודה לא כלולים בבטוח. עד מתי אמשיך ליבש יום יום את השלולית ליד המקרר ובתוכו?
חלודה בצירים של הדלת סוג הנזק :
תיקון המקרר/לקבל מקרר במקומו/ פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
רוית רפאלי , מנהלת פני שם ותפקיד:
עם קבלת התלונה נשלח ראש ענף מקררים לביתו של מר בן-ארי אשר בדק ותיקן את המקרר .
בנוסף , על מנת להביא לשביעות רצונו המלאה אושר ללקוח לשדרג את המקרר בתנאים נוחים .

תגובה:
תיקון המקרר ושדרוגו בתנאים נוחים , לשביעות רצון הלקוח . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה