אי מתן שרות למזגן באחריות |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
מזגן מיני מרכזי, בן כמעט שנה. במשך השנה לא מצליחים לפתור בעית דליפת הגז. השתלשלות הארועים האחרונים:
1. בפנייה האחרונה לחברה לפני כשבוע, נקבע ביקור טכנאי ל 6 ביולי.
למחרת התקשרו מהשרות וביטלו בטענה כי אין טכנאי זמין בתאריך זה.
2. קבעו מועד חדש ב 10 ביולי. בתאריך זה הטכנאי לא הגיע ולא התקשר. אשתי חיכתה בבית לשווא.
3. התקשרתי לשרות וקבעו לי מועד חדש ב11 ביולי, בשעות בין 8 ל- 10, הובטח לי כי אנחנו הראשונים באותו יום (שיחה מוקלטת). אשתי שוב חיכתה לשווא בין 8 ל-10. הטכנאי התקשר אחרי השעה 10 שהוא יכול להגיע. אשתי כבר הייתה בדרך לעבודה.
התוצאה:
אשתי פעמיים הפסידה שעות עבודה לשווא.
אנחנו יותר משבוע בלי מזגן ,בין היתר נאלצנו לבטל ארוח שתוכנן
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי כחוק וטיפול כהלכה במוצר שבאחריות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|