פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שרות למזגן באחריות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מזגן מיני מרכזי, בן כמעט שנה. במשך השנה לא מצליחים לפתור בעית דליפת הגז. השתלשלות הארועים האחרונים:
1. בפנייה האחרונה לחברה לפני כשבוע, נקבע ביקור טכנאי ל 6 ביולי.
למחרת התקשרו מהשרות וביטלו בטענה כי אין טכנאי זמין בתאריך זה.

2. קבעו מועד חדש ב 10 ביולי. בתאריך זה הטכנאי לא הגיע ולא התקשר. אשתי חיכתה בבית לשווא.

3. התקשרתי לשרות וקבעו לי מועד חדש ב11 ביולי, בשעות בין 8 ל- 10, הובטח לי כי אנחנו הראשונים באותו יום (שיחה מוקלטת). אשתי שוב חיכתה לשווא בין 8 ל-10. הטכנאי התקשר אחרי השעה 10 שהוא יכול להגיע. אשתי כבר הייתה בדרך לעבודה.

התוצאה:
אשתי פעמיים הפסידה שעות עבודה לשווא.
אנחנו יותר משבוע בלי מזגן ,בין היתר נאלצנו לבטל ארוח שתוכנן


עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כחוק וטיפול כהלכה במוצר שבאחריות פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה