פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מקרר אמקור 520 עם אי שביעת רצון .מוצר לקוי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 6.8.06 רכשתי מקרר אמקור דגם520.לאחר ההספקה גילנו שאין זיהוי למקרר.לא דגם או חברת יצור .התקשרנו לנציג שרות .התשובה : טכנאי יגיע להדביק מדבקה של אמקור .הנושא טופל . לאחר יומים הופיע בעיה של בפריזר\הזעה מים בדפנות.נוצר קשר עם נציגת שרות ,תשובה נשלח טכנאי .לאחר הבדיקה של טכנאי המקררים .המקרר תקין הסיבה מזק האוויר "חם מדי"לחות .
נוצר מצב שאנו לא מורצים מהמוצר במחשבה המוצר לקוי .ועצא מהמפעל ללא בדיקה אחרונה .....עובדה הגיע ללא רישום חברה על הדלת .
לא נשמע תקין מוצר חדש ,להגיע לרמה לצור קשר כמה פעמים לשרות לקוחות
אכזבה ,ואי שביעת רצון סוג הנזק :
החלפת המוצר ...או הספקה של דגם אחר עם הוספת ההפרש. פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
גלית מעין, מנהלת פניות שם ותפקיד:
עם קבלת פנייתו של מר איסמעיל מהאתר,נבדקה פנייתו והוסבר למר איסמעיל כי תופעה זאת הינה טבעית בימים בהם הלחות גבוהה, ולכן אין כל תקלה במקרר. עם זאת אישרנו כי נשלח טכנאי בכיר לבדיקה נוספת ומתן הסבר ממשי לשביעות רצון הלקוח. תגובה:
טכנאי בכיר לבדיקה נוספת ומתן הסבר ממשי. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה