שירות לקוי, חוסר מקצועיות, זלזול בלקחות תוך גרימת עוגמת נפש ואובדן ימי עבודה. |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני שנה החלטנו לבטח את המזגנים( שני מיני מרכזי) מכיון שאילו מזגני תדיראן בחרנו באמפא כמבטחים, במאי חשנו שאחד המזגנים אינו כשורה הזמנו שירות , מילו גז והרגשנו שאנחנו "בידים טובות" שמחים ומרוצים שבחרנו לבטח את מזגנינו בחברה עם שם ושירות .
שמחתינו היתה קצרה , בסוף יולי 06התקלקל אחד המזגנים , ועברנו מסכת של סבל ועצבים.
מרגע הודעה על קלקול המזגן קבעו לנו מועד הגעת טכנאי שבוע לאחר מכן.
הגיע טכנאי שלא היה מקצועי כלל ואמר כי אינו יודע מה הבעיה וצריך טכנאי בכיר, הגיע הבכיר שוב אחרי מספר ימים ואמר כי צריך צוות, הצוות אומנם הצליח לעשות קסם שהמזגן יפעל לשעתים וחצי ושוב המזגן הפסיק לעבוד\ שוב חלפו כמה ימים, שוב הגיע טכנאי רגיל ולא בכיר, ביקשתי בכיר הייתי צריכה להמתין שוב כמה ימים, שוב אני ממתינה וב11 וחצי בבוקר מתקשרים שהטכנאי חולה והביקור בוטל( היו צריכים להגיע מ8-12) קובעים לי לשבוע לאחר מכן , סף העצבים שלי הסתיים אני צועקת מבקשת לדבר עם מנהל- שעד היום לא חזר אלי, בסופו של דבר לאחר בקשות ותחינות מסדרים למחרת טכנאי .
בסופו של דבר הגיע טכנאי הראוי לכינוי טכנאי, הוא עלה על הבעיה וסידר את המזגן.
זה היה בסוף אוגוסט.
תלונותינו:
חוסר מקצועיות של טכנאים
אי עמידה בזמנים- בכל הפעמים שתיאמו עימי תמיד הגיעו שעה שעתים אחרי הזמן- ואני ביזבזתי ימי חופש יקרים על המתנה.
יחס מזלזל בשירות לקחות- כל פעם שהתקשרתי לברר מה קורה עם הטכנאי נתקלתי לכעורה ביחס אדיב נברר ונודיע לך בפועל אף אחת לא חזרה אלי שוב- .
ביקשתי לשוחח עם מנהל- אמרו לי שיעבירו את הבקשה ומנהל יחזור אל יאך הוא טרם עשה זאת.
התחושה שניתנה לנו כי אם והיינו ללא ביטוח הכל היה מסתיים הרבה קודם- ועצם העובדה כי אנו משלמים כל חודש ביטוח עבור שני מזגנים היא שטות מוחלטת והחלטה לא חכמה.
|
תוספת זמן בביטוח המזגנים מעבר לתקופת הביטוח שלנו כ |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|