|
|
|
|
|
|
מחיר מופקע של ביקור בית 230 ש"ח |
נושא התלונה: |
יום חמישי 28 ספטמבר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
גיבורי ישראל 10 נתניה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום
יש לי מזגן תדירן מדגם מנהטן דיגיטל,והבחנתי שיש כתם של רטיבות/לחות על הקיר הצמוד למזגן חשבתי שכנראה זה נוצר בגלל סתימה בצינור ניקוז. צלצלתי לשירות תדירן אמפא בטל' 2992* והזמנתי טכנאי ליום חמישי בין 8:00-12:00 ונאמר לי ע"י נציגת השירות שביקור + תיקון עולה 230 ש"ח ובמקרה של החלפת חלקים יהיה תוספת במחיר. הסברתי לנציגת השירות שיש לי כתם על הקיר ואני חושב שיש סתימה בצינור ניקוז. הגיע הטכנאי הסתכל על הקיר , הדליק את המזגן ואמר שזה דבר נורמלי שיש כתם על הקיר שנוצר בגלל שהצינורות מתקררים ונוצר לחות. הוא לא פתח את המזגן ולא עשה כלום.ובמקרה והצינור היה מתפוצץ אז הם לא הכתובת לבעיה. אני לא חושב שמגיע לטכנאי שבא לחמש דקות (על השעון) לקבל על כלום כסף, בטח שלא 230 ש"ח . אני עובד קשה מאד בשביל הכסף ומרוויח את הסכום הזה ביום עבודה. לקחתי יום חופש שזה עוד 230 ש"ח. הביקור הזה עלה לי ביוקר ולא נעשה דבר!!! באותה מידה יכלו להגיד את דברי החוכמה האלה בטלפון "שאין מה לעשות"!! אני צלצלתי אליהם כי חשבתי שחברה כמו תדיראן היא חברה אמינה, כנראה שלא. בכל מקום אחר טכנאי לוקח על ביקור 150-180 ש"ח!!
|
כספי |
סוג הנזק : |
שיפצו אותי כספית |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אמפא שירות לקוחות
, תגובה:
|
גלית מעין, מנהלת פניות |
שם ותפקיד: |
עם קבלת פנייתו של מר אלקלעי מהאתר, נבדקה פנייתו וסוכם עימו כי נשלח טכנאי בכיר לבדיקה נוספת. לבקשת מר אלקלעי תואם שירות לאחר החגים, הנושא יטופל על ידינו מול מר אלקלעי לשביעות רצונו המלאה. |
תגובה: |
טכנאי בכיר לבדיקה נוספת. |
פתרון: |
|
|
|