פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום מיותר על תיקון חוזר ואי החזרת תשובה על תלונה בכתב מאז 18.8 נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏17 ‏אוגוסט ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
תקלה שחזרה לאחר 10 חודשים גררה שוב החלפת מאורר במקרר תדיראן.
למרות שהובטח לא לחייב בהזמנת הטכנאי - חוייבתי שנית ב 329 ש"ח.
אותו טכנאי שטיפל ב 2 התקלות הזהות מסר שמדובר עכשיו בחלק משופר.
שלחתי תלונה למחרת לנטלי לוי משירות לקוחות אך עד היום לא קיבלתי מענה
למרות תזכורות חוזרות ונשנות.
כספי סוג הנזק :
החזרת החיוב הכספי ומתן אחריות לשנתיים על התיקון. פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור חב שם ותפקיד:
אחריות על תיקון הינו לשלושה חודשים בלבד, דבר המצויין גם בקבלה אותו מקבל הלקוח לאחר התיקון, וכן נשלח ללקוח מכתב תשובה לפנייתו תגובה:
לקוח טופל ע"פ נוהלי החברה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה