פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי ואובדן ימי עבודה נושא התלונה:
בוהדנה נעמי שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏21 ‏ינואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 18.1.2007 ניגשתי לסניף אמפא תדיראן באילת על מנת להזמין אטמים למקרר שיש ברשותי. רחל הפקידה הייתה מאוד נחמדה ובתיאום עם החברה באיזור המרכז הודיעה לי שנפתחה עבורי קריאה וטכנאי יגיע אליי ביום ראשון 21.1.2007 בין השעות 8:00 לשעה 12:00 כדי להחליף את האטמים. לצערי הפסדתי יום עבודה לחינם כי קיבלתי טלפון שבו נאמר לי שהטכנאי צריך להגיע בדחיפות לבית המשפט ולכן הוא יגיע אליי רק למחרת ביום שני.
ביום שני הגיע הטכנאי בסביבות השעה 11:00 ולאחר שרוקנו את דלתות המקרר והפריזר הוא נזכר לבדוק אם האטמים שהביא איתו מתאימים.
כמובן שהאטמים החדשים לא התאימו כי נתנו לו דגם אחר ולא את דגם המקרר שיש לי . והוא נאלץ ללכת תוך הבטחה שיבדוק אם יש אצלהם את האטמים הדרושים ובמידה וכן יגיע למחרת כדי לסדר. חיכיתי לו למחרת שוב וכשראיתי שאין שום פנייה מחברת אמפא פניתי אליהם מטלפון ציבורי ושאלתי מה קורה.הבטיחו לי שעד סוף השבוע או מקסימום בתחילת שבוע זה יגיעו אליי כדי לסדר את האטמים . היום יום שני נאלצתי שוב לרדת לטלפון הציבורי ולבדוק מה קורה . נעניתי על ידי מישהי בשם אסתר שהבטיחה ליצור עימי קשר מכיוון שאני מטלפון ציבורי . חיכיתי כמעט שלוש שעות לטלפון וכשלא התקשרו אליי אני יצרתי שוב קשר והפעם ענתה לי מישהי בשם לובה . סיפרתי לה בקצרה את הכל והדגשתי בפניה שאני אישה קשת יום ומשרד הרווחה משתתף איתי בעלות החלפת האטמים וכל יום עבודה שאני מפסידה אף אחד לא מפצה אותי. ביקשתי לדבר עם דרג בכיר ממנה והיא מכל מיני סיבות השמורות עימה ניסתה לפתור את הבעיה בעצמה. בצהריים היא שוב התקשרה אליי סיפרה לי שמחר יום שלישי יגיע אליי טכנאי בין השעות 12:00 לשעה 16:00 אמרתי לה שלא נאמר לי כלום על כך ושעות אלו אינן אפשריות מבחינתי. לאחר כמה רגעים היא תיקנה את עצמה ואני מצטטת " בחלומות טכנאי יכול להגיע מחר מכיוון שהחלק חסר בחברה" אני דורשת מכם כחברה המכבדת את עצמה ליצור עימי קשר בדחיפות כדי להגיע לפיתרון הבעיה כמה שיותר מהר. כל יום שעובר אני צריכה לזרוק דברים מהמקרר מכיוון שהגומיות קרועות לגמרי . אשמח ליצירת קשר בהקדם מכם . תודה

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
גלית מעין, מנהלת פניות שם ותפקיד:
בשיחה עם הגב' בוהדנה הוסבר לה כי לצערנו הייתה אי הבנה לגבי מועד ביקור הטכנאי, לדברי הגב' בוהדנה האטמים הוחלפו במקרר והוא פועל לשביעות רצונה המלאה. מצאנו לנכון להציע לגב' בוהדנה פיצוי על עוגמת הנפש שנגרמה, הגב' בוהדנה סירבה להצעתנו וקיבלה את התנצלות החברה. תגובה:
התנצלות החברה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה