פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מתחת לכל ביקורת של אמפא תדיראן נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏25 ‏פברואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לצערי הרב נתקלתי בשיורת גרוע של חברת אמפא תדיראן. יש לי שלושה מכשירים של חברת אמפא תדיראן, ושלושתם מבוטחים בביטוח שירות שלהם. הזמנתי טכנאי לפני כשבוע וחצי. יומיים לאחר מכן הגיע הטכנאי (כמובן שלא אומרים שעה מדוייקת, אלא אומרים בין 8 ל 12 וחצי שעה התראה מראש - שממש לא עוזרת למי שעובד רחוק יותר, או שצריך להיות בפגישות - מה הוא יגיד בפגישה - סליחה יש לי טכנאי אני הולך?) הטכנאי בדק את מכונת הכביסה ואמר שהוא צריך להזמין חלקים, והוא יבוא בעוד 4 ימים עם החלקים. (שוב תחכה 4 שעות בין 12 ל 4). לאחר 4 ימים הטכנאי מתקשר בשעה 2 (בערך) שהוא נמצא ממש קרוב (ביישוב ליד, כקילומטר וחצי מהבית שלי - זמן נסיעה של כ-2-3 דקות ומבקש לדעת איך להגיע. לאחר שהסברנו לו לאן להגיע, חיכינו עד השעה 2 וחצי כיון שלא הגיע התקשרנו למוקד לברר מדוע הוא לא מגיע. נעננו כי הטכנאי ניסה להשיג אותנו ולא הצליח אז בינתיים הוא הלך לבית אחר. הוא הודיע כי הוא יבוא בעוד שעה. (אציין כי נתתי 3 מספרי טלפון שניתן להשיג אותנו ולא היו שיחות שלא נענו, חוץ מזה אתה נמצא דקה מהלקוח - מה ההגיון ללכת למישהו אחר - הסיפור שלו נראה מצוץ מהאצבע). אז כבר התעצבנתי והודעתי שאינני מעוניין שיגיעו בשלוש. עזבתי את העבודה בשעה 2 על מנת לחזור, ולא על מנת להפסיד את כל היום. ביקשתי לשוחח עם האחראית ושוחחתי עם מישהי בשם ויקי. לאחר שיח ודברים ביקשתי כי יגיע טכנאי ביום ראשון ויתאמו איתי את השעה המדוייקת על מנת שלא אפסיד עוד יום עבודה. היא הסכימה, ואכן ביום ראשון בבוקר יצרה עימי קשר אך אמרה לי שהיא עדיין לא יודעת מתי הטכנאי יבוא, ומה סדר היום שלו. (נראה לי תמוה מאוד). אמרתי לה שאני מפנה זמן בין 10 ל12 ומבקש שהוא יגיע בזמן הזה - כפי שסיכמתי איתה מראש. היא ענתה לי כי תיצור עימי קשר, אך ויקי לא יצרה קשר, ורק לאחר שהתקשרתי לשירות לקוחות אמרו לי שהיא לא יכולה לדבר איתי כעת, היא תדבר איתי אחרי 5 בערב. (היא מאוד עסוקה הגב' שאחראית על שירות הלקוחות- עד כדי כך שאין לה פנאי לדבר עם הלקוחות). בשירות הלקוחות אמרו לי שהטכנאי יגיע אחרי בשעה 12 ורבע. עם התראה של חצי שעה מראש. בשעה 12 התקשרתי שוב לברר מדוע הטכנאי לא התקשר, ואז אמרו לי שבעצם הוא יגיע רק אחרי 1. בסוף הטכנאי התקשר באחת וחצי שהוא יגיע ב 2 וחצי. הודעתי לו שאינני בבית והם היו אמורים להגיע עד 12.
היום בבוקר בשעה טובה ומוצלחת הגיע טכנאי עם החלק, פתח את ברגי המכונה כדי לתקנה - אך פתאום "גילה" שהחלק שהביא איננו מתאים למכונה. ומתברר (לפי דבריו) שפרטי המכונה הרשומים אצלם אינם נכונים. (להזכירכם: הם מכרו את המכונה, ונתנו עליה תעודת אחריות על שמי).. הטכנאי (דניאל) אמר לי שהוא צריך לתאם לי מועד ביקור חדש (להזכירכם: מועד חמישי). שאלתי האם יוכל להגיע מחר בבוקר - אך הוא אמר שלא. כי צריך להביא את החלק (מאיפה? מחו"ל? כמה זמן לוקח להביא חלק?). בינתיים אני עדיין מחכה ...

לסיכום: נשארתי 4 פעמים בבית בשביל תיקון אחד. הגב' ויקי האחראית בשירות הלקוחות עדיין לא חזרה אלי (כבר מזמן עברה השעה 5), הטכנאי הגיע עם חלק לא מתאים, והמכונה שלי עדיין לא תוקנה. מה זה הזלזול הזה בלקוחות??? אני משלם לכם על שלושה מכשירים ביטוח - זה לא מספיק כסף?
תיקון המכונה באופן מיידי - ושיפור היחס המזלזל פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
מעין גלית, מנהלת פניות שם ותפקיד:
עם קבלת פנייתו של מר גרמן מהאתר, נבדקה פנייתו ונמצא כי בעקבות אי התאמה בין הדגם המעודכן במערכת למוצר שברשות מר גרמן נאלצנו להגיע לביקור נוסף. בשיחתנו עם מר גרמן התנצלנו על משך הטיפול ועל התנהלות הדברים, עפ"י בקשתו של מר גרמן תואם שירות בטווח שעות לנוחיותו והמוצר תוקן לשביעות רצונו המלאה. תגובה:
טווח שעות לנוחיות הלקוח, תיקון מוצר. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה