פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בתנאי האחריות -טרטורים ואי עמידה בהתחייבויות שניתנו נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏28 ‏פברואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
גיבורי ישראל 10 א.ת.פולג נתניה כתובת:
מוקד שירות ארצי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום.
בינואר 06 רכשנו מכונת כביסה של המותג AEG מדגם חדיש (דגם 51465)ברשת טרקלין חשמל, במיטב כספנו עם אחריות ל- 3 שנים מלאות.
במהלך התקופה המכונה עשתה בעיות של סחיטה ואי סיום תוכנת הכביסה שבחרנו ,אי משיכת המרכך וכו' -לא יחסנו לזה חשיבות מיוחדת והאמת שגם זמננו היקר בעבודה ובבית לא אפשר להקדיש לזה את החשיבות הראויה.
לפני כחודש ב-28/2 לאחר שהתקלות גברו פנינו לראשונה לשירות לקוחות של אמפא תדיראן שקבעו לנו יום ושעה להגעת טכנאי -כמובן שבעלי לקח חצי יום חופש בשביל זה
( תמיד קובעים "חלון זמן" שערוריתי של 4 ש' באמצע היום בו אמור הטכנאי להגיע) הטכנאי קבע שצריך להחליף את המנוע במכונת הכביסה וכי יש בעיות ידועות עם המנוע בדגם הזה.
באותו יום נקבע לנו מועד הגעת הטכנאי עם החלק החסר להחלפה ליום א' 4/3- גם כאן לקחנו חצי יום חופש -חלון הזמן נקבע בין 10:00-14:00 אמצע היום ,הפסד יום עבודה .
בשעה 10:10 קיבלנו טל' מהחברה המבשר לנו כי החלק חסר במלאי ולכן הטכנאי לא יגיע -זעמנו גבר ובתלונה שהפנינו לחברה (דרשנו לדבר עם מנהלת השירות לקוחות-בחורה בשם אפרת) כי לא יכול להיות שברגע האחרון מודיעים על אי הגעה עקב חלק חסר במלאי -לא תקלה,או משהוא שקורה באותו רגע,אלא משהוא שניתן לדעת מראש.
מנהלת שירות לקוחות הצדיקה אותי ולראיה הציעה לי פיצוי על עוגמת הנפש בהארכת האחריות בעוד 3 חודשים.
התבקשנו להמתין מס' ימים להגעת החלק החסר ,שמרתי איתם על קשר בתדירות יומית -בכל פעם אני מתקשרת בבוקר יום ,משאירה הודעות לאפרת שבמקרה הטוב חוזרת אליי בסוף היום /ביום למחרת/בכלל לא -בכל אותו זמן אני ללא מכונת כביסה כלל (אמא ל-3 ילדים קטנים) -חוסר אונים מוחלט.
לאחר כשבוע נוסף ולאחר המתנה לחלק החסר שכעת כבר צריך להביאו "מגרמניה" הוצע לי ע"י אפרת מכונה משומשת זמנית לשימוש יומי לבינתיים עד שתתוקן המכונה שלי,אין ספק כוונות טובות -גם כאן לקחנו חצי יום חופש בהמתנה למוביל שהגיע וגם לקח את המכונה שלי לחברה.
המכונה המשומשת הזמנית שקיבלתי ,לא עובדת מהיום הראשון שהגיעה ומונחת אצלי "כאבן שאין לה הופכין".
מאז ועד לרגע זה כך אני וחברת אמפא ומנהלת שירות הלקוחות ,אפרת, בשיחות יום יומיות מייגעות ,אפילו עירבתי את מנהל החנות ממנו קניתי את המוצר וגם הוא ניסה את מזלו ,אך ללא הועיל.
יש לציין שכל אותה תקופה אני דרשתי מכונה חדשה ולא תיקון של הקיימת ,אך אפרת הודיעה לי שבמדיניות החברה לא מחליפים מוצר מקולקל בחדש .
בפועל המדיניות כלפיי היא התשה וטירטור -" כבר קניתי את המוצר והמטרה הושגה ,אז למה להשקיע בשירות ,אני אשכח עד אז,לא?
בסופו של דבר ולאחר עשרות רבות של טלפונים והבטחות לרבות פנייה להנהלה הבכירה הוסכם כי אקבל מכונה אחרת במקום שלי מתצוגה ונכון ליום שישי 23/3 הייתי אמורה לקבל את המכונה מתצוגה . ויתרתי על דרישתי למכונה חדשה לחלוטין ,אין לי עצבים וזמן לטירטורים האלה .
לצערי גם ביום שישי האחרון כשהמתנתי למוביל בין 10:00-14:00 כמו שהתחייבו (שוב הפסד חצי יום של סידורים וקניות) -לא הגיע המוביל,המתנתי לחינם ועדיין אני ללא מכונת כביסה,כל נסיונותי להשיג את חברת ההובלה עלו בתוהו - המשך ישיר לטירטור ואי העמידה בהתחיבויותיהם.
אני חסרת אונים ,כועסת וזועמת,ועדיין עם הבעיה כבר כמעט חודש ימים -ללא מכונת כביסה.
למען הגילוי הנאות כבר עמדתי לפנות אליכם אך בכל פעם דחיתי את הפנייה מסיבות שונות ובעיקר מתוך רצון לשמור על אוירה טובה וההרגשה שהחברה נטעה בנו תקוות בכל פעם מחדש ובכל הפעמים זה התגלה כתקוות שוא "ועורבא פרח".

מבקשת את סיועכם למול חברת אמפא תדיראן.
עוגמת נפש סוג הנזק :
קבלת מכונת כביסה חדשה לחלוטין במיידי עם אחריות מלאה פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
גלית מעין, מנהלת פניות שם ותפקיד:
עם קבלת פנייתה של הגב' שלמה מהאתר, נבדקה פנייתה ונמצא כי יש צורך בהחלפת חלק. בעקבות מחסור במלאי של החלק הנדרש סופקה לגב' שלמה מכונה חלופית כשלושה ימים לאחר ביקור הטכנאי. בשיחתנו עם הגב' שלמה בתאריך 18.03.07 הוחלט בהסכמת שני הצדדים לשדרג את המכונה ולהאריך את תקופה האחריות בשלושה חודשים נוספים לשביעות רצון הלקוחה. תגובה:
שדרוג מכונת הכביסה + 3 חודשי אחריות נוספים. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה