פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע ביותר נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏04 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 4.3.07 הודעתי למח השירות על תקלה במכונת הכביסה אשר אינה סוחטטת הובטח לי שירות רק לשבוע לאחר מכן ובלית ברירה חיכיתי לטכנאי אשר הגיע והחליף את משאבת המים אך לרוע מזלו החליקה לו המכונה תוך כדי תיקון ונפלה על הדלת כך שלא היתה ברירה להזמין תיקון נוסף והובטח לי שזה יתצבצע במהירות.
השירות שקיבלתי ביה רק כעבור שבוע נוסף והטכנאי שהגיע הביא חלקים לתיקון אך לא הצליח לתקן את התקלה שכנראה נבעה מנפילת המכונה עי הטכנאי הראשון.
ניסיתי לדבר עם מח השירות לזרוז תיקון התקלה הגב בת אל הבטיחה לטפל ולחזור אלי בהקדם כעבור כ 4 שעות התקשרתי שנית וביקשתי לדעת מה התשובה נאמר לי עי מזי שלא ניתן להעביר את השיחה לבת אל לא ניתן לקבל טלפון של אחראי או לדבר עם מישהו אחר מלבדה לא ניתן לקבל פקס ובקיצור ענתה בחוצפה רבה ובמילה אחת לא לא לא .
אחר הצהרים חזרה בת אל והבטיחה שירות בעוד 5 ימים עי מנהל צוות
כשהוא הגיע עם טכנאי נוסף הסתבר שגם המנוע לא עובד ולא הביאו וצריך להזמין חלק.
אני עדין מחכה למעלה מ3 שבועות לתיקון המכונה שנמצאת בביטוח עי החברה ועדין לא יודעת מתי תגמר הסגה הזו
שירות גרוע כל כך ויחס עוין על תקלה שנגרמה עי אחד הטכנאיים זה לא שירות ובטח לא לחברה שמתימרת להיות זוכת פרס שירות



בזבוז זמן וכסף למסירת כביסה סוג הנזק :
תיקון התקלה דחוף פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
מעין גלית, מנהלת פניות שם ותפקיד:
עם קבלת פנייתה של הגב' וינר מהאתר, נבדקה פנייתה ונימצא כי יש צורך בהחלפת חלקים. החלקים המתאימים הוזמנו באופן מיוחד ובמקביל סופקה מכונת כביסה חלופית עד להגעת החלקים ותיקון המוצר. בתאריך 15.05.07 נשלח ראש צוות האזור לתיקון המוצר ובדיקת תקינות ונמצא כי המכונה תוקנה. בשיחה עם הגב' וינר הוצע פיצוי של חצי שנת אחריות, הגב' וינר תשקול את הצעתנו ותחזור אלינו עם תשובה. הטיפול יישאר במעקב שלנו עד לסגירת הנושא לשביעות רצון הלקוחה. תגובה:
תיקון מוצר, הארכת אחריות פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה