פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התקנת מכונת כביסה נושא התלונה:
אדמור מירב שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏28 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לצערי הרב נתקלתי בשירות גרוע של חברת אמפא תדיראן.
ביום שבת בתאריך 24.03.07,קנינו מכונת כביסה של קריסטל דרך חברת א.ל.מ נאמר לנו להזמין שירות לחיבור המכונה מידי על מנת לחסוך זמן (עקב החגים).
ביום ראשון על הבוקר התקשרנו לחברת אמפא והזמנו שירת לחיבור המכונה , נקבע שביום רביעי יגיע טכנאי, בקשתינו היתה להודיע על הגעתו שעה לפני.
מכונת הכביסה הגיע במהירות ביום שני עם מוביל נחמד מחברת א.ל.מ.
ביום רביעי על פי המסוכם לקח חגי בעלי חופש במיוחד וחיכה בבית החל מהשעה 12:00 לאיש השרות (כפי שנאמר לנו ).
בשעה 12:40 התקבלה הודעה נזעפת לטלפון הסלולרי מהטכנאי שמודיע שמכיוון ואין מענה בטלפון הנייד הוא מבטל את השירות.
מיד ברגע שהתקבלה ההודעה ניסה בעלי חגי ליצור קשר עם הטכנאי אך מכיוון שהוא לא השאיר מספר טלפון צלצלנו לשירות והודיענו על הארוע.
למרות שחלפו רק 10 דקות מקבלת ההודעה ועד שיחת הטלפון עם נציג השרות (ובקשתינו להתראה של שעה) פניתינו לקבלת שירות עוד באותו היום התקבלה בשלילה.
וזאת לאחר שכל שעה אולצנו להתקשר לשירות להתעדכן באפשרות לקבל שירות באותו יום.
התחושה היתה שלמרות ההבטחות לא נקבל שירות ביום רביעי, תשובה סופית תתקבל אך ורק בסוף היום ,ביקשנו להעתיק את השירות ליום המחרת יום חמישי וזאת בידיעה כי הנחנו שאם נאלץ לתאם שירות נוסף בסוף יום רביעי תענה בשלילה לגבי יום חמישי.
"להפתעתינו "הרבה בסוף יום רביעי הודיעו לנו שביום חמישי לא נוכל לקבל שירות ותואמנו להמתין ליום ראשון בין 8:00-12:00.
אנחנו כאנשים עובדים השארנו בייביסיר בבית לחכות לאיש השירות של אמפא.
זאת לאחר שביקשנו ביום חמישי להיות ראשונים בסבב ההתקנות של הטכנאי.
משעה שמונה בבוקר התקשרנו לאמפא לברר מתי הטכנאי יגיע, אך נאמר שאי אפשר לדעת, שוב התקשרתי לאמפא ודיברתי עם בחורה בשם מרתה, מרתה אמרה שאי אשפר לדעת מתי הטכנאי יגיע, ביקשתי לרגל החג בכל זאת לברר איתו (הרי בימינו יש פללאפון לכולם), היא אמרה שוב שאי אפשר לדעת ביקשתי לדעת את הכתובת לשליחת תלונה אך נאמר לי שאין כתובת כזו ואם אני רוצה להתלונן זה דרכה, בעקשתי שוב לדבר עם ממונה על שירות לקוחות אך שוב נעניתי בשלילה והיא אמרה שאין אפשרות לדבר איתה, ביקשתי לדעת את שמה ונאמר לי ששמה סיגל, שאלתי ושם משפחה יש לה, ושוב נעניתי בשלילה.
ביקשתי בפעם האחרונה לדעת כתובת למשלוח דואר או לדבר עם מנהל, אמרה לי מרתה שבתלונה כזו המנהלים לא מטפלים, אמרתי לה שרק חבל שאת הסלקציה על מהות התלונה היא מבצעת ושיהיה לה חג שמח.

התקשרתי הביתה והסתבר שאיש השירות הגיע,
פתח את המכונה החדשה חיבר לברז טען שאין מים בברז( אולי בגלל שאתמול פינונו את המכונה הישנה וסגרנו את הברז מים) השאיר הוראות הפעלה על המכונה ללא תעודת אחריות חתומה, השאיר את כל הקרטונים פזורים על הריצפה אמר לביביסיטר אין מים בברז וההוראות על המכונה והלך.

לאחר שכלו הקיצים ושום מקור מגורמי שירות אמפא לא התקבלה עזרה פנינו לשירות לקוחות של החברה ממנה נרכשה המכונה (אלמ) , הצגנו בפניהם את הסיפור והומלץ לנו לדבר עם בחורה בשם זהבית מחלקת שירות לקוחות באמפה.
הצגתי לזהבית את הסיפור ונאמר לי שעוד היום יחזרו אלי לטלפון.
עד לרגעים אלו לא קיבלתי שום פנייה.
אנו מבינים את הלחץ וכמות הפניות שיש על מוקד השירות ועל טכנאי אמפא , אך יחד עם זאת אין אנו מקבלים את היחס המזלזל את עוגמת הנפש, שעות ההמתנה בשעות העבודה שירדו לטמיון.
אנחנו משלמים את מיטב כספינו לרכוש מוצר איכותי ושירות אמין.
אנחנו מצפים לקבל הסבר הולם ופיתרון בצורה מידית.
אנחנו מוצאים טעם נפגם בבחירת מוצר לא על פי חברה מייצרת אלה על פי חברה נותנת השירות , חבל שבעתיד בתוך מסגרת השיקולים נכניס גם את החברה שנותנת שירות.




אנחנו מצפים לקבל הסבר הולם ופיתרון בצורה מידית, החזר כספי על כביסות שהתבצעו במכבסות מיום רביעי ( בידינו קבלות) פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
גלית מעין, מנהלת פניות שם ותפקיד:

עם קבלת פנייתה של הגב' אדמור מהאתר, נבדקה פנייתה ונמצא כי ביום השירות שתואם סוכם עפ"י בקשתה כי טכנאי יתקשר בטרם הגעתו. ביום המדובר ניסו המשרד והטכנאי לאתר את הלקוחה וכשלא הצליחו הונחה הטכנאי להמשיך ללקוח הבא. לצערנו כאשר פנתה הגב' אדמור למוקד השירות נמסר כי טכנאי לא יוכל לחזור מכיוון שיצא מהאזור ותואם מועד חדש. בשיחתנו עם הגב' אדמור העלתה תלונות קשות על מערך השירות התנצלנו ואף הוצע פיצוי, לצערנו הגב' אדמור סירבה להצעתנו.
תגובה:
הוצע פיצוי אך הגב' אדמור סירבה להצעתנו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה