פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה במדיח כלים מסוג בלומברג או הכל בגלל כפתור קטן שטרם נמצא במלאי נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏14 ‏פברואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך .2.2007 .10 חדל כפתור הפעלה מרכזי של מדיח הכלים שנרכש לפני כשנה וחדשיים לפעול. ב11.2.07 פניתי לחברת קריסטל האחראית לפי כתב האחריות ואמנם הגיע אלי טכנאי ביום 14.2.07 . הטכנאי הבחין מיד יש לאמר לזכותו שאין בידיו את הכפתור המתאים ולכן מצא פתרון זמני על ידי החלפה בין הכפתורים של המדיח כדי שנוכל להפעילו במגבלה מסוימת והבטיח שתוך מספר ימים יתקשרו אלי על מנת לתאם תאריך להתקנת הכפתור הנדרש . עלי לציין שאף אחד לא טרח להתקשר אלי מאז וכל ההתקשרויות שהיו רבות מאז נעשו אך ורק על ידי. אולם בודאי שלא זאת הבעיה העיקרית אילו קבלתי שרות סביר אולם לדאבוני מאז עברו כמעט חדשיים ולמרות התקשרויות טלפוניות רבות לא קבלתי מענה חד משמעי כמו מתי סוף סוף יגיע הטכנאי מצויד בכפתור המיוחל. לאור העובדה שנוצר חיבור כלשהו בין קריםטל ובין אמפא הופניתי כבר בתחילת הדרך לאמפא . דברתי עם סיוון ועם אסנת ועם עינב ועם שני ועם נעמי ועםבת שבע ועם עוד כמה שאיני זוכר ומאף אחת מהן לא קבלתי אלא תירוצים שונים ומשונים על חסרונו של אותו כפתור קטן ואומלל תוך הבטחה מכל אחת מהן שיתקשרו אלי בחזרה וכמובן אף אחת לא התקשרה נכון להיום. אני מחכה לפחות לתשובה ענינית ואחראית מתי סוף סוף תבוא הגאולה ומתי יגיע הכפתור הנכסף. לאור נסיוני קצת קשה להאמין לנאמר בהודעה המוקלטת של חברת אמפא. בכבוד רב שבתאי אלוני
שיבואו סוף סוף להתקין את הכפתור ויעשו סוף לסאגא הלא מכובדת המתוארת פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
זהבית דרור - מנהלת קשר שם ותפקיד:
נוצרו ההבנות עם הלקוח תגובה:
ניתן פתרון לפניתו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה