פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה חוזרת של מכונת כביסה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏11 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי מכונת כביסה לפני כ-4 שנים.השירות ניתן ע"י אמפא (תאדירן)
לפני כ- חצי שנה התגלתה תקלה (בטיימר) הטיימר הוחלף בתשלום, וניתנה לי אחריות לחצי שנה על התקלה.
לאחר 3 חודשים מהתיקון, שוב אותה תקלה, התקשרתי להודיע ואמרו שיתקשרו לתאם שטכנאי יגיע אלי, כמובן ללא תשלום.
חיכיתי ולא התקשרו, לאחר שבוע התקשרתי, וקבעו לי פגישה. ביום הפגישה בבוקר, התקשרו לומר שהיא מבוטלת, והטכנאי יגיע כעבור יומיים.
לאחר יומיים, התקשרתי שוב לתאם, נקבע שוב לעוד שבוע, ושוב ביום הפגישה התקשרו לבטל, ואמרו שיתאמו מועד אחר.
כהתקשרתי שוב, היה עומס ואמרו שהטכנאי יגיע לאחר פסח, ולא לדאוג כי הם מטפחלים בזה.
הזמן עבר, ולא התקשרו, אז התקשרתי שוב, קבעו שוב, הטכנאי הגיע ולא היה מוכן לתקן ללא תשלום, למרות שראה את האחריות, לכן הלך.
התקשרתי לחברה, נאמר לי שחלה טעות והם ידברו עם הטכנאי, ומחר יגיע לתקן...כמובן שאף אחד לא הגיע
התקשקרתי שוב , ביקשתי לדבר עם אחראי על השירות, ואמרתי שבקצב הזה עד שיגיע טכנאי האחריות תפוג (אמרו שאין בעיה כי הבעיה תועדה במרץ, ואין מה לדאוג)
כבד דיי דאגתי
חיכיתי שבוע להזמין טכנאי (המכונה כבר לא עובדת חודשיים) התקשרתי שוב והסבירו לי שכעת אין את החלק (טיימר) במלאי, ולכן עוד לא קבעו לי, ויחזרו אליי.
ביקשתי לדבר עם משהו מההנהלה , כולם סירבו, ואמרו שיטפלו בזה.
לאחר כשעתיים חזרו אליי, נאמר שנמצא החלק במחסן, אבל התיקון כבר לא באחריות...כי עברו 6 חודשים.
נו באמת, זו בדיחה?
אך אחד ממנהלי השירות (שי, ויקי, אפרת ודנה) לא היה מוכן לדבר איתי, ושוב אמרו שיבררו ויחזרו אלי.
חבל שזה הגיע ליידי כך, ואני מעוניינת להגיש תביעה משפטית, משום שהגזמתם.

שלום

לילך





ביזבוז זמן סוג הנזק :
פיצוי כספי על אובדן 3 ימי עבודה, על שימוש מזה חודשיים בשירותי מכבסה, תיקון התקלה והתנצלות פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
גלית מעין, מנהלת פניות שם ותפקיד:
עם קבלת פנייתה של הגב' מור שלו מהאתר, נבדקה פנייתה ונמצא כי ניתנה אחריות של חצי שנה לתיקון שבוצע ועל כן תוקן המוצר במסגרת האחריות שניתנה לשביעות רצון הלקוחה. תגובה:
שירות תיקון במסגרת האחריות פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה