פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לקוי בתיקון המקרר שלא קירר נושא התלונה:
ויליאמס אורית שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏13 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
טכנאי החברה החליף כרטיס דיגיטאלי לאחר שהמקרר חדל לקרר.
מאותו יום שביקר הטכנאי בביתי המקרר החל להקפיא את המוצרים ונגרם לי נזק של קניות שערכתי ונאלצתי לזרוק לאחר שקפאו בשווי של כ -1000 ש"ח.
בשיחות טלפון שערכתי עם נציגי השירות של אמפא נאמר לי להעלות למס' 3 את המצג האלקטרוני. מכיוון שאוכזבתי מאוד מהטיפול הציעו לי שאזמין שוב טכנאי אך הוא יתפנה רק ביום ב' הבא אחה"צ. יש לציין ששילמתי לאמפא בביקור הראשון של הטכנאי 2400 ש"ח!!!!
כספי סוג הנזק :
מקרר חדש או פיצוי כספי הולם פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
מעין גלית, מנהלת פניות שם ותפקיד:
עם קבלת פנייתה של הגב' ויליאמס מהאתר, נבדקה פנייתה ונמצא כי עם תום תקופת האחריות הצטרפה הגב' ויליאמס להסכם אחזקה של 3 שנים בעלות אותה ציינה. במסגרת הסכם האחזקה תוקן המקרר ע"י טכנאי בכיר מטעם החברה לשביעות רצון הלקוחה.

תגובה:
תיקון מוצר פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה