פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע ואחריות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏01 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שמי מירב וברצוני להתלונן על החברה שלכם שלוקה בחסר אימי קנתה לי לכבוד
הולדת בני מייבש כביסה של חברת בלומברג מייבש משוכלל עם חיישנים וצג אלקטרוני שעלה לה קרוב ל 3000 ש"ח בחודש יולי מטרקלין חשמל בחודש אפריל בזמן האחריות המייבש כבר התקלקל הזמנתי טכנאי של אמפא שהגיע יחסית מהר
אך לאחר הבדיקה שלו הוא אמר כי אינו יכול לתקן את המייבש כי הלך לו כרטיס פיקוד שזה המוח של המייבש ועליו להזמין את החלק מהחברה ומסר כי זמן ההמתנה לא יהיה יותר משבועיים כיוון שיצא בזמן חג הפסח התאכזתי אך קיבלתי בהבנה אך עבר עוד שבוע ועוד שבוע ואף אלד לא התקשר אלי ולא אמר לי מה קורה עם החלק הרמתי לבסוף טלפון לחברה וכל נציגה שענתה לי מסרה לי כי היא רואה את ההזמנה וממש בשבוע הקרוב יצרו עימי קשר לתיאום טכנאי עברו חודשיים התקשרתי כבר ממש כעסתי מה קורה השביתו אותי חודשיים בלי מייבש מזל שלא היה כ"כ קר כי כל המטרה היתה שזה יהיה שימושי עבורי בכביסות עונה לי נציגה בשם ליז ומוסרת לי כי זמן ההמתנה לחלק הוא חודשיים אפילו 3 חודשים בשיא חוצפתה היא עוד אומרת לי שעלי להמתין עוד מסרתי לה כי אני רוצה לדבר עם אחראי או מנהל החברה והיא אמרה שאי אפשר הם לא מטפלים בנושא הזה מסרתי לה כי אני מאוד מאוכזבת ואני רוצה להחזיר את המכשיר לחנות היא אומרת לי אי אפשר כבר עבר הזמן איזה חוצפה זאת לא מספיק שייבשתי אותי חודשיים גם אין עם מי לדבר ואתם עוד מעיזים להשמיע בתקליט שלכם בטלפון כי אתם מקום ראשון בשירות שיא החוצפה לפחות תאריכו את האחריות שלי על המוצר ביולי האחריות מסתיימת אבל חודשים לא יכלתי להשמש במכשיר זה מעניין אותכם בכלל איזה גועל נפש של החברה אתם איפה השירות ללקוח אני עובדת בחברת הוט בתור נציגה ללקוחות השירות שלהם גרוע.. לא ממליצה לאף אחד לקנות מוצרי חשמל שאתם מספקים להם אחריות ...
עוגמת נפש סוג הנזק :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
מעין גלית, מנהלת פניות שם ותפקיד:
עם קבלת פנייתה של הגב' ירוחם מהאתר, נבדקה פנייתה ונמצא כי הגיע טכנאי ותיקן את המייבש, מצאנו לנכון להאריך את תקופת האחריות בשלושה חודשים לשביעות רצון הלקוחה תגובה:
תיקון המוצר והארכת אחריות פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה