פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת מגירה שבורה במקרר אמנה חדש נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏15 ‏נובמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
טרם קיבלתי תגובה לתלונתי מיום 28.02.07 (מספר 17634)
מדובר במקרר אמנה חדש שסופק עם מגירת ירקות שבורה. גם היום, חצי שנה מיום האספקה ולאחר עשרות פניות לשרות קריסטל ואח"כ לאמפא (שמטפלת היום בשרות הלקוחות של קריסטל) טרם הוחלפה המגירה.
אצין לרעה את מוקדני שרות הלקוחות שמסרבים לאפשר לדבר עם ממונה, מסרבים לשלוח סיכום שיחה בכתב מבטיחים לברר ולא חוזרים עם תשובות. בקיצור, שרות מתחת לכל ביקורת.
מגירה חדשה ותקינה פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
גלית מעין, מנהלת פניות שם ותפקיד:
עם קבלת פנייתה של הגב' שושן מהאתר, נבדקה פנייתה ונמצא כי המגירה שהוזמנה הגיעה וסופקה ללקוחה לשביעות רצונה.

תגובה:
אספקת מגירה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה