פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון מכונת כביסה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
איפה נתחיל...
לפני מספר חודשים מכונת הכביסה פשוט התפוצצה תוך כדי עבודה...
עד היום טוענים באמפא כי הבעיה היא שלא סגרו את דלתות המכונה (מה שלא נכון באופן ודאי ואם כן אז איך המכונה עבדה במשך כחצי שעה עד קרות האירוע...)
בכל מקרה מאז ועד היום הוחלפו כבר 2 רצועות במכונה.
וראו איזה פלא, לפני מספר ימים חדלה המכונה לעבוד.
פנינו למחלקת שירות לקוחות ביום ראשון ונמסר שיגיע טכנאי רק ביום שלישי,
אציין כי בשיחה התחננו לנציגה שתעביר בקשה לטכנאי שינסה להגיע מה שיותר מוקדם, אבל היא חזרה שוב ושוב כמו תקליט שבור שיגיע בין 8 ל12 וסירבה אפילו להעביר את הבקשה, מה כל כך קשה, לא ביקשנו הבטחה, רק שתעביר בקשה, לצערי זכינו ליחס מזלזל...
בכל מקרה הגיע טכנאי, שאחרי מספר דקות אמר שלוח הפיקוד פגום ושתכף ומיד ייצרו איתנו קשר ויתאמו הגעה להחלפת החלק אצלנו או שייקחו את המכונה לתיקון.
בהקשר זה אציין כי התיקון הראשון שציינתי בדבריי ארך כ3 שבועות שרק אחרי תחנונים הואילו לתת לנו מכונה חלופית וזאת רק בשבוע האחרון.
נחזור להיום...
נציגה בשם יעל אמרה שתחזור לעדכן וראו איזה פלא,, לא חזרה ולא נעליים.
יצרתי קשר עם המוקד שלהם בשעה 5 ורבע לערך ועד השעה 6 בקירוב הוחזקתי ע"י נציגה שלא נתנה לי מענה מה קורה עם התיקון והחלפים ושייצרו איתי קשר מחר....
מנהלת בשם אפרת שלהבנתי היתה במוקד בשעת השיחה מסרה לנציגה כי תחזור אליי מחר בבוקר והלכה... כך לפחות לדברי הנציגה שכן נמסר על ידה כי אין כבר מנהלים וזאת בשעה רבע לשש... השירות להבנתי צריך להינתן עד השעה 6 בערב אם כך איך שאין מנהלים עד שעה 6???
ארצה לסכם בזאת:
1. המכונה מדגם AEG פשוט אכזבה אחת גדולה, משלמים כ"כ הרבה כסף ברכישתה ולביטוח וכל הזמן תיקונים...
2. השירות של לאמפא-תדיראן פשוט בושה וחרפה הן בפן השירותי והן במקצועי.
לא ייאמן!!!!!
כנראה שלא הפנימו שם שמדובר בפריט חיוני בבית ובלעדיו קשה מאוד לאורך זמן להתנהל. שירות בוטה לא מקצועי ונעדר כל הבנה ופתרונות.
נ.ב.
ביקשתי לקבל טלפון של הנהלת החברה וכן כן ... אין טלפונים ואין מידע..
אני יותר מאשמח שדבריי יעלו לבכירים בחברה אולי הם יעשו משהו לשיפור

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
אבי מלכה, מנהל פניות ה שם ותפקיד:
עם קבלת פנייתו של מר שמעון מהאתר, נבדקה תלונתו ולאחר תיקון המוצר מצאנו לנכון להאריך את תקופת הביטוח בשישה חודשים נוספים לשביעות רצונו תגובה:
תיקון המוצר ופיצוי פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה