פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה לגבי תנור ספקטרה באחריות אמפא נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏18 ‏פברואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתחילת פברואר 2007 רכשתי תנור של ספקטרה מרשת Best Buy, האחריות ניתנת ע"י אמפא תדיראן.
לאחר פחות מחודש מהיום שקיבלתי את התנור השתחרר אחד הברגים של הידית, דבר שגרם לכך שהידית התפרקה מהתנור.
יצרתי קשר עם שירות אמפא ונשלח אלי טכנאי. כמובן שנאלצתי לקחת יום חופש מהעבודה מכיוון שנאמר לי שאין אפשרות לספק שירות בשעות הערב או בימי שישי.
הטכנאי שהגיע לא הצליח לחבר את הידית ואמר לי שיש בה פגם ושהוא יזמין ידית חדשה.
יום לאחר מכן יצרתי שוב קשר עם שירות הלקוחות כדי לבדוק מתי יספקו את הידית החדשה והסתבר לי שהטכנאי כלל לא הודיע על כך שלא הצליח לתקן את התקלה. נציג השירות אמר לי שהוא יבדוק את העניין ויחזור אליי.
כאשר לא חזר אליי פניתי מספר פעמים נוספות לשירות הלקוחות על מנת לבדוק מתי יגיע החלק עד שהגעתי לאחת המנהלות במוקד, ויקי, אשר הסבירה לי שלא מובן כיצד רכשתי תנור מדגם זה בצבא נוירוסטה מכיוון שלפי הרישומים של החברה לא מייבאים תנורי ספקטרה מדגם זה בצבא נוירוסטה. ויקי הבטיחה לבדוק את הנושא מול מנהל המחסן והמנהל האזורי.
עברו כמה שבועות ולאחר כמה שעות עבודה מבוזבזות בטלפון עם נציגי השירות המאוד לא נדיבים, בלשון המעטה, הצלחתי להגיע שוב לויקי שאמרה שהנושא עדיין נמצא בטיפול.
בסופו של דבר נקבע טכנאי, כדי לספק פתרון זמני של התקנת ידית בצבא שחור, ליום שישי ה-25/05/07 בין 8:00-12:00 (מעניין לציין כי פתאום הטכנאים כן עובדים בימי שישי!). באותו בוקר התקשרתי למוקד על מנת לוודא שהטכנאי אכן מגיע אליי, על מנת לא לבזבז את היום שלי בבית ונאמר לי שהוא אכן מגיע. ב10:30 בבוקר התקשר אליי הטכנאי והודיע לי שאין לו את הידית ושהיא נמצאת ברכב של טכנאי אחר שהודיע שהוא חולה.
כאשר התקשרתי למוקד כדי לברר איך יכול להיות שבאותו בוקר נאמר לי שהטכנאי מגיע, פתאום החלק אינו ברשותו. התשובה שקיבלתי היא שיום שישי ואין עם מי לדבר עד יום ראשון.
ביום ראשון הצלחתי שוב אחרי טלפונים רבים ושעות עבודה רבות מבוזבזות, לדבר עם ויקי שהציעה שתי אופציות: לבטל את העסקה או פתרון זמני נוסף, שטכנאי יגיע אליי עם ידיות של תנורים מדגמים אחרים בצבא נוירוסטה ויתקין אחת מהן. הסכמתי לפתרון הזמני ונקבע ביקור של טכנאי ל3/06/07.
אז אתמול שוב נאלצתי לקחת חופש מהעבודה ולחכות לטכנאי שהגיע והתקין ידית של תנור אחר. בערב פתחתי את התנור ואף לב הפלא, שוב התפרקה הידית! התקשרתי למוקד ונאמר לי שאני בטיפול מנהל בשם שי והבטיחו שיחזור אליי עד השעה חמש. הוא לא חזר אליי.
היום ביליתי יום נוסף בטלפונים למוקד השירות. כאשר הסברתי לנציגים שאני לא מוכנה לחכות עד ששי יחליט לחזור אליי הפתרון השירותי שלהם היה לנתק את הטלפון, או לשים אותי בהמתנה במשך 20 דקות עד שהשיחה התנתקה לבד. בשעה 16:30 התקשרה אליי נציגה בשם מרטה כדי להודיע שלשי לא יהיה זמן לדבר איתי היום ושמחר הוא ייצור איתי קשר, וזה אחרי שאני מחכה כבר מהיום הקודם כדי לשמוע ממנו. בסופו של דבר היא בדקה עם שי ואמרה שהוא יחזור אליי עד 17:00.
בשעה 17:15, כאשר עדיין לא שמעתי משי, התקשרתי שוב למוקד, וחיכיתי עד שיעבירו אותי אליו. אחרי כל כך הרבה זמן שחיכיתי לדבר עם מנהל בכיר בשירות הלקוחות, ציפיתי לפחות לשמוע התנצלות או קול של אדם הגיוני ושירותי, אך לצערי כל מה שקיבלתי זה תשובות אדישות שצריך שוב לבדוק את העניין.
מה כבר נשאר לבדוק? כל מה שאני רוצה זה שיקחו את התנור ושיחזירו את כספי.
מחוסר ברירה אני נאלצת לפנות לטיפול משפטי ואני מגישה תלונה פורמלית במועצה הישראלית לצרכנות.
עוגמת נפש, כספי, בזבוז זמן, הכל! סוג הנזק :
ביטול העסקה פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
מעין גלית, מנהלת פניות שם ותפקיד:
עם קבלת פנייתה של הגב' אדלשטיין מהאתר, נבדקה תלונה והוחלט לבצע ביטול עסקה לשביעות רצון הלקוחה. תגובה:
ביטול עיסקה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה