פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום על תיקון חוזר אחרי 4 חדשים וגביית סכום מופרז על חלק חילוף למקרר אמקור נושא התלונה:
לשם מאיר שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏06 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 22.1.07 המקרר מסוג אמקור פרסטיז' התקלקל. הבעיה הייתה עליית טמפרטורה והפשרה בתא ההקפאה.
הבעייה נעלמה למחרת אך לא הספקתי לבטל את הקריאה וגם כדי להיות בטוח שהכל בסדר אישרתי לטכנאי להגיע (כשהתקשר אלי 30 דקות לפני כן). הטכנאי החליף מנוע מאוורר המאייד וטרמוסטט וגבה 505 שקלים.
אתמול שוב התקלקל המקרר. הזמנתי שוב שרות ונשלח אלי טכנאי באותו יום (6.6) והטכנאי קבע ששוב התקלקל המאוורר. לצערי באותו רגע לא זכרתי שבפעם הקודמת הוחלף מנוע המאוורר. הטכנאי גבה 405 שקל על המנוע ו 195 שקלים על העבודה (מחיר קריאת שרות)
היות והוא השאיר בידי את האריזה של המנוע ואת המנוע עצמו פניתי לספק של המנוע ("דובין" בחולון) וביקשתי לרכוש מנוע כזה בדיוק (התברר לי שהם מייצרים אותו עבור תדיראן). נאמר לי שהמחיר הוא 70 שקלים בלבד !!!!!
פניתי הבוקר לשרות תדיראן (סמדר) וביקשתי החזר על עלות המנוע - אפילו רק בגלל התיקון החוזר, ונאמר לי שהאחריות על התיקון תקיפה רק ל 3 חדשים ואצלי עברו 4.5 חדשים(!!). ביקשתי לדבר עם מנהל וכתובת למשלוח תלונה ונעניתי בשלילה על שניהם. אוכל לשלוח צילומי חשבוניות אם יש צורך (נראה לי שלא צריך - הם מאד מסודרים והכל במחשב).

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
מעין גלית, מנהלת פניות שם ותפקיד:
עם קבלת פנייתו של מר לשם מהאתר, נבדקה פנייתו ונימצא לנכון לבצע את התיקון בעלות מופחתת לשביעות רצון הלקוח. תגובה:
תיקון בעות מופחתת. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה