|
|
|
|
|
|
שרות לקוי |
נושא התלונה: |
יום חמישי 07 יוני 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
נתניה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
הוזמן על ידי טכנאי לבעיה חוזרת של חלודה במכונת כביסה AEG. הבעיה הוגדרה מראש למוקדנית בשירות הלקוחות ולמרות בקשתי לשלוח טכנאי היודע לטפל בבעיה הספיציפית נשלח טכנאי ב-7/6/07 שהגיע רק להסתכל.
האם לקוח אמור לחכות לטכנאי על חשבון שעות עבודה שיגיע רק להסתכל?
הטנאי מסר לי שיתקשרו אלי וישלחו עוד טכנאי שגם יפתור את הבעיה.
כמובן ששוב אאלץ לבזבז שעות עבודה יקרות כדי להמתין לטכנאי.
עד היום לא התקשרו אלי,נאלצתי לפנות למוקד מספר פעמים אך ללא הועיל.
כמעט שבועיים אני ממתינה לטכנאי והבעיה רק מחמירה מיום ליום.
אני מצפה מחברה שמגדירה את עצמה שנותנת את השרות הטוב ביותר בתחום הזה לא להתייחס ללקוחות שלה בצורה כזו.
זו לא התלונה הראשונה שלי בנושא השרות של תדיראן אמפא ואני חוזרת על המלצתי שלא לרכוש מכשירי חשמל שהם תחת אחריותה.
|
כספי |
סוג הנזק : |
הגעת טכנאי באופן מיידי לפתרון הבעיה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אמפא שירות לקוחות
, תגובה:
|
מעין גלית, מנהלת פניות |
שם ותפקיד: |
עם קבלת תלונתה של הגב' מנור מהאתר, נבדקה פנייתה וסוכם מולה כי יתואם שרות למומחה פגמי צבע וחלודה.
|
תגובה: |
הנושא ישאר במעקב שלנו עד לסגירת הטיפול לשביעות רצון הלקוחה
|
פתרון: |
|
|
|