פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מציאת פתרון במקרה של טלוויזיה חילופית מקולקלת נושא התלונה:
‏יום שני ‏05 ‏פברואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר שמכשיר טלוויזיה התקלקל בפעם השניה בחודש 2/2007, נאמר כי לא ניתן לתקן אותה,אלא רק להחליף לאחרת. בתאריך 19/02/07 הובא ע"י הטכנאי מכשיר טלוויזיה חילופי. אבל כבר בעת ההדלקה שמנו לב כי קיימת בעיית פיקסלים שרופים במרכז המסך. הובהר לטכנאי כי אנחנו לא מעוניים במכשיר הנ"ל ומבקשים להחליף לטלוויזיה אחרת שאין בה תקלות.
הנושא הועבר לטיפולה של אחראית תיקונים בחברה. קיים קושי רב בהשגתה, ובקבלת פתרונות ממנה. (הפעמים הבודדות שהצלחנו לדבר אתה הובהר, כי הנושא בטיפול ושהיא מקווה שעוד מעט ימצאו פתרון). לפני כמה חודשים ניסו להביא לנו טלוויזיה חילופית, אבל היא הייתה בצבע אפור, מה שלא התאים לנו. מזה כבר חודשיים לא קבלו שום התייחסות מצד החברה ולא מצד אותה גב' אחראית.

בתאריך 9/07/07 נגמרת האחריות, ועדיין לא מצליחים למצוא פתרון.
וגם לא ניתן לדבר ישירות עם האחראים.
מרגישים זלזול בלקוח.
כספי סוג הנזק :
החלפה מכשיר טלוויזיה למכשיר תקין, או החזר כספי מלא פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
אבי מלכה, מנהל פניות ה שם ותפקיד:
עם קבלת פנייתה של הגב' וקסלר מהאתר, נבדקה תלונתה ומצאנו לנכון לאשר את ביטול העסקה לשביעות רצון הלקוחה

תגובה:
ביטול עסקה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה