פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך תלונה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏21 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אני כותבת שוב את תלונתי מכיוון שהיא עדיין לא טופלה
‏יום ראשון ‏11 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
תקלה חוזרת של מכונת כביסה כותרת לתלונה:
קניתי מכונת כביסה לפני כ-4 שנים.השירות ניתן ע"י אמפא (תאדירן)
לפני כ- חצי שנה התגלתה תקלה (בטיימר) הטיימר הוחלף בתשלום, וניתנה לי אחריות לחצי שנה על התקלה.
לאחר 3 חודשים מהתיקון, שוב אותה תקלה, התקשרתי להודיע ואמרו שיתקשרו לתאם שטכנאי יגיע אלי, כמובן ללא תשלום.
חיכיתי ולא התקשרו, לאחר שבוע התקשרתי, וקבעו לי פגישה. ביום הפגישה בבוקר, התקשרו לומר שהיא מבוטלת, והטכנאי יגיע כעבור יומיים.
לאחר יומיים, התקשרתי שוב לתאם, נקבע שוב לעוד שבוע, ושוב ביום הפגישה התקשרו לבטל, ואמרו שיתאמו מועד אחר.
כהתקשרתי שוב, היה עומס ואמרו שהטכנאי יגיע לאחר פסח, ולא לדאוג כי הם מטפחלים בזה.
הזמן עבר, ולא התקשרו, אז התקשרתי שוב, קבעו שוב, הטכנאי הגיע ולא היה מוכן לתקן ללא תשלום, למרות שראה את האחריות, לכן הלך.
התקשרתי לחברה, נאמר לי שחלה טעות והם ידברו עם הטכנאי, ומחר יגיע לתקן...כמובן שאף אחד לא הגיע
התקשקרתי שוב , ביקשתי לדבר עם אחראי על השירות, ואמרתי שבקצב הזה עד שיגיע טכנאי האחריות תפוג (אמרו שאין בעיה כי הבעיה תועדה במרץ, ואין מה לדאוג)
כבד דיי דאגתי
חיכיתי שבוע להזמין טכנאי (המכונה כבר לא עובדת חודשיים) התקשרתי שוב והסבירו לי שכעת אין את החלק (טיימר) במלאי, ולכן עוד לא קבעו לי, ויחזרו אליי.
ביקשתי לדבר עם משהו מההנהלה , כולם סירבו, ואמרו שיטפלו בזה.
לאחר כשעתיים חזרו אליי, נאמר שנמצא החלק במחסן, אבל התיקון כבר לא באחריות...כי עברו 6 חודשים.
נו באמת, זו בדיחה?
אך אחד ממנהלי השירות (שי, ויקי, אפרת ודנה) לא היה מוכן לדבר איתי, ושוב אמרו שיבררו ויחזרו אלי.--------------------------------------------
לאחר ההתערבות, הביאו טכנאי "בכיר" שבא והחליף את הטימר, והלך, למחרת כשהפעלנו את המכונה הסתבר שהבעיה לא נפתרה, התקשרנו והם אמרו שזה כנראה מכיוון שהטיימר הוא משופץ ולא חדש וכעת אין ברירה אלא להחליף לטיימר חדש, אבל אין להם במחסנים אז צריך לחכות...ויתקשרו לקבוע מועד החלפה
חיכיתי שבוע, והתקשרתי, ואז נאמר לי שבמחשב רשום שהכל תוקן, כבר אין לי סבלנות לזה, חשבתי שזה נפתר. אני מתקשרת כל יום ואמרים שזה בבירור והמנהלת, כרמית??? תחזור אליינו, וכך עוברים השבועות ואין לי מכונת כביסה
הציעו לי לקנות מכונת כביסה חדשה, ולתבוע אותם לקבלת החזר כי זה כבר כמעט חצי שנה ללא מכונת כביסה

תודה לטיפולכם המהיר

לילך
כספי סוג הנזק :
אני כבר לא יודעת, זה אבסורד פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
אבי מלכה, מנהל פניות ה שם ותפקיד:
עם קבלת פנייתה של הגב' שלו מהאתר, נבדקה תלונתה ביסודיות והוחלט לשלוח מנהל אזור לבדיקת המוצר. הוחלף חלק חדש לשביעות רצון הלקוחה תגובה:
החלפת חלק פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה