פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הנדון : מקרר אמקורSBS s3700 טיט' 686 נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
גיבורי ישראל 12 נתניה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 14.9.06 רכשנו מקרר מ"שקם אלקטריק"-כרמיאל. מאז הרכישה נאלצנו להזמין חמש פעמים טכנאים מטעמכם בגין מספר תקלות שונות שהתגלו במקרר בעיקר במייצר המים והקרח, אולם הבעיה בהא הידיעה והעיקרית הינה שהמקרר מקצר וגורם להפסקות חשמל בבית. היו ימים שהיינו קמים בבוקר והתברר לנו שהיה קצר בלילה, היינו יוצאים מהבית ובחזרה מגלים שהבית שרוי בעלטה וללא חשמל.
שלא לדבר על יציאה לחופשה או עזיבה של הבית למספר ימים מהחשש שיהיה קצר ויגרם נזק.
מעבר לאי הנוחות שבעניין זה קיימות סכנות רבות שעלולות להיגרם מקצר חשמלי כגון שריפה, נזקים בלתי הפיכים למערכות אלקטרוניות רגישות ומחשבים, שנפילות מתח מקצרות את חייהם.
בנוסף לכך, כל ביקור של טכנאי מחייב אותנו להישאר בבית, להפסיד ימי עבודה ולשנות את סדר היום שלנו.
אין הצדקה שבמקרר חדש ומודרני שעלה לנו הון רב, יהיו תקלות שיפרו את השקט הנפשי שלנו ויגרמו לנו עוגמת נפש והרגשה שקנינו מוצר לא תקין.
כרגע חלק מהמקרר נלקח על ידי הטכנאי האחרון שביקר פה וזו כבר הפעם השנייה שלוקחים חלקים ומחזירים לאחר שבועיים או שלושה, ובכל זאת התקלות ממשיכות. אין לי עניין בביקורם של הטכנאים שלכם אחד לשבועיים או שלושה.
כל בקשתי היא שיהיה לי מוצר תקין שאפשר לסמוך עליו.
לאור זאת אני מבקש מכם לשקול החלפה של המקרר או לחילופין להשיב לי את כספי שנראה ששמתי אותו על קרן הצבי ברכישה זו.
מכתב שנשלח לחברה
להנהלת האתר תודה מראש על התיחסותכם.
כספי, בזבוז זמן,עוגמת נפש סוג הנזק :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
אבי מלכה, מנהל פניות ה שם ותפקיד:
עם קבלת התלונה על התקלה במכשיר הקרח של מר עזרן המכשיר נלקח לתיקון במעבדות החברה. משהתיקון לא השביע את רצונו של הלקוח, החברה החליפה את מכשיר הקרח במכשיר חדש. החברה האריכה את תוקף האחריות על מכשיר הקרח החדש בשלושה חודשים נוספים בכדי להבטיח שביעות רצון מלאה מהמוצר החדש.
כחברה המעניקה שירות ללמעלה מ-550,000 בתי אב מדי שנה, החברה עושה הכל על מנת ללמוד ממקרה זה במטרה להמשיך ולהעניק את השירות הטוב ביותר ללקוחותינו.
תגובה:
החלפת חלק ופיצוי פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה