|
|
|
|
|
|
אי מתן שרות למדיח קריסטל לאחר תשלום במשך ארבעה חודשים |
נושא התלונה: |
מלמד-כהן איל |
שם/כינוי: |
יום ראשון 25 מרץ 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ידית הפתיחה של מדיח הכלים קריסטל F18W התקלקלה. הזמנו טכנאי, שהגיע ב 25 למרץ, ושילמנו לו 195 שקלים דמי שרות עבור התיקון שאמור להתבצע (לא כולל החלק). הטכנאי אמר "אכן ידית" אך הגיע ללא החלק. קבלתי הטחה בע"פ שהשרות יינתן לפני פסח. לאחר פניות רבות בהן נאמר לי שהחלק אינו בנמצא במלאי, הזמנו גם סלסלה לסכום. גם הפקידות וגם במחסן לא יכלו לומר לנו את מחיר החלקים. לאחר פניות ולחצים, הגיע טכנאי בשנית ב 6 ליוני (היה אמור לבוא בין 8 ל 12 והגיע ב15:30). תוך כדי עבודה הוא הגיע למסקנה שצריך להחליף את כל הפאנל. למותר לציין שלא היה לו לא פאנל ולא סלסלה לסכום. לאחר לחצים נוספים ורבים הגיע שוב הטכנאי (אותו טכנאי היה כל שלוש הפעמים). למרות בירור מוקדם שהוא אמור להגיע עם הפאנל ועם הסלסלה, הוא הגיע עם פאנל של דגם אחר וללא סלסלה. המשך יבוא...
|
אי נוחות בשימוש במדיח |
סוג הנזק : |
תיקון מידי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אמפא שירות לקוחות
, תגובה:
|
אבי מלכה, מנהל פניות ה |
שם ותפקיד: |
עם קבלת פנייתו של מר מלמד מהאתר, נבדקה תלונתו ביסודיות והוחלט להחזיר למר מלמד את מחיר הביקור לשביעות רצונו |
תגובה: |
החזר דמי ביקור |
פתרון: |
|
|
|