פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכונת כביסה שהגיעה שבורה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏10 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מכתב שנשלח לאמפא תדיראן:
אני לא בטוחה מי קורא את ההודעה, אני מקווה שהוא מיגע ליידים נכונות שמוכנות לעזור. אתם מכריזים בגאון שאתם נותני שירות מס 1 כבר מס שנים מכובדות. לצערי לא זכיתי לשירות מס 1 , אפילו לא מס. 10... משפחתי רכשה מכונת כביסה, הגיע טכנאי ביום חמישי05.07.07 להתקנה, היה פזיז, חסר סבלנות... ניסינו להפעיל אותה וביתנו הוצף במים. פנינו למרכז השירות ביום שישי, התחננו לטכנאי, הטכנאי הגיע אתמול 09.07.07- נמסרה התחייבות להגעה בין 12-16 הטכנאי הגיע בשעה 18. כשאמרנו שאנו אנשים עובדים נציגת שירות מסרה " את לא מחדשת לי שום דבר, גם אני עובדת..." אבי ביקש מנהל, שמו אותו על המתנה במשך 45 דקות, לבסוף הואיל בטובו שי לקחת את השיחה וגם בידיו לא היו יותר מידי תשובות, דאג להגיד שאין מנהל שנמצא מעליו... קשה לי להאמין... הגיע לבסוף טכנאי, ב-18 ומסר שחלקים פנימיים במכונה שבורים. השעה 11:00 בבוקר, מאתמול לא יצרו עימנו קשר לגבי פיתרון למצב, אנו מיום חמישי ללא מכונת כביסה.נחמד מאוד להצהיר הצהרות! חבל שאין אף אחד שעומד מאחוריהן... אני מקווה שמי שיקרא את את הפנייה, זה יגע מעט בליבו, אכזבה, פשוט אכזבה...
עלבון, כספי, סוג הנזק :
החלפת מכונת הכביסה בהקדם האפשרי פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
אבי מלכה, מנהל פניות ה שם ותפקיד:
עם קבלת תלונתו של מר עוזר מהאתר, נבדקה תלונתו והתברר כי מר עוזר בטיפול של מנהל האיזור. הוחלט לבצע החלפת מוצר לשביעות רצון הלקוח תגובה:
החלפת מוצר פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה