|
|
|
|
|
|
אי טיפול בתקלה במקרר, וגרוע מכך התעלמות מהלקוח |
נושא התלונה: |
יום שני 18 יוני 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
הצורף 3 אזור תעשייה חולון |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
ב 18 ליוני 2007 ידענו את חברת אמפא ברעש מוזר שמקרר Amana שרכשנו לפני פחות משנה החל להשמיע. לאחר כמה שיחות עם החברה הגיע טכנאי ב 10 ביולי שאיבחן מייד את הבעיה אך טען שאין לו את החלק הדרוש ועל כן יאלץ להזמין זאת במיוחד. כאן החל תהליך ההתחמקות של החברה. ברוב חוצפתם פקידי השירות נתנו לנו את מספר מחסן החלפים כדי שניצור איתם קשר משום שהם עצמם לא מצליחים לתקשר עם המחסן.
מאז ועד היום אנו מתרוצצים אחרי החברה באין ספור טלפונים על מנת לדעת מתי החלק מגיע. הבהרנו לחברה שבעוד שלושה שבועות אנו עובדים דירה והמקרר הולך לאחסנה (משום שאנו עוברים לדירה מרוהטת) ויתכן שלא יהיה נגיש. הובטח לנו יותר מפעם אחת שיתקשרו לידע אותנו לגבי החלק המבוקש, אולם אף אחד מעולם לא יצר איתנו קשר.
הגיע הזמן שחברות שירות בארץ יבינו שתקשורת עם הלקוח היא אלמנט בסיסי בשירות.
בכוונה להגיש תלונה נוספת במועצה להגנת הצרכן.
|
החלפת החל ופיצוי על בזבוז הזמן |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אמפא שירות לקוחות
, תגובה:
|
אבי מלכה, מנהל פניות ה |
שם ותפקיד: |
עם קבלת פנייתה של הגב' אלשיך מהאתר, נבדקה תלונתה והוחלף החלק האמור לשביעות רצונה |
תגובה: |
תיקון מוצר |
פתרון: |
|
|
|