|
|
|
|
|
|
תקלה במכונת כביסה - שירות לקוי |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני מספר חודשים חודש חוזה שירות למכונת כביסה AEG
המכונה התקלקלה וטכנאי הגיע על מנת לתקנה .
עברו 7 ימים עד ביקור שהטכנאי , המכונה לא תוקנה מאחר והטכנאי הגיע
ללא חלקים .... ולא היתה באפשרותו לתקן את המכונה , נאמר לנו כי המכונה תתוקן רק ב21 \10\2007 , מדוע לא עומדים ההתחייבות שלכם לתיקון תוך 7 ימים??
מדוע גם אחרי ביקור לא מוצלח של טכנאי לא נעשה כל דבר אפשרי על מנת לסגור את התקלה ?
היחס של אנשי השירות שלכם ( מוקד ) ממש לא ידידותי .... וזמן המתנה לקבלת נציג הוא 20 דקות ....לא ניתן לקבל שם של מנהל או משהו בכיר למתן הסבר , אני מצפה לתשובה מהירה ומתן פתרון סביר לתיקון מכונת הכביסה....
תודה
|
טיפול בזמן -7 ימי עבודה כנרדש בחוזה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אמפא שירות לקוחות
, תגובה:
|
אבי מלכה, מנהל פניות ה |
שם ותפקיד: |
עם קבלת פנייתה של הגב' ברונו מהאתר, נבדק הנושא והתברר כי יש צורך בעבודה מורכבת ולכן התעקב הנושא. תואם שרות לתיקון המוצר ליום חמישי הקרוב. |
תגובה: |
תאום שרות מהיר |
פתרון: |
|
|
|