תיקון תיקון - המכשיר לא עובד - החברה מתנערתient the options and customer.< |
נושא התלונה: |
יום שני 01 אוקטובר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
מרכזי - נתניה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לפני פחות משנתיים קניתי מייבש כביסה משוכלל של בלומברג.
לפני כמחצית השנה גיליתי כי המכשיר "עובד" אך לא מייבש...הכביסה יוצאת לחה.
פניותי הרובות ( ןהמתישות - סיפור בפני עצמו) הביאו לתוצאה הבאה: טכנאי הגיע - בתשלום מלא - החליט שגוף החימום פגום והחליפו והלך לדרכן
המייבש - לא ייבש!
3 ביקורים נוספים - בהם ניקו פילטרים, נשפו בצינרת...הסתיימו בעזיבת הטכנאים - לפני שנשארו לוודא כי אכן המכשיר ממלא את ייעודו - לייבש כביסה.
בכל פעם - באותו יום של ביקור הטכנאי הודענו מייד לחברה כי המכשיר לא פועל כיאות ונכון להיום - אינו מייבש כביסה.
כמו כן סירבה עתה החברה לשלוח טכנאי פעם נוספת - אלא בתשלום נוסף! ( על מה?)
|
עבודה רבה נוספת - לייבש אצל שכנים - בזבוז זמן ובזבוז כסף על תיקון שלא היה! |
סוג הנזק : |
החלפת המייבש או תיקונו בצורה ש....ייבש כביסה! |
פתרון נדרש : |